Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Der kan du se, kanskje min intuisjon ikke er så gal....

Det ser bra ut så langt:-)..hvor høy er jeg da?...det er i grunnen litt lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett? hehe Rundt 1.80 kanskje?

Hehe, ja, 181. Men det var i grunnen lett å gjette hvis jeg ikke var estra høye eller lav....så spørs da om jeg er tykk eller slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Hehe, ja, 181. Men det var i grunnen lett å gjette hvis jeg ikke var estra høye eller lav....så spørs da om jeg er tykk eller slank.

Jeg tror du er forholdvis slank jeg, iallfall forholdvis veltrent. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du _vært_ mørk, da? ;-)

Hehe, nei ikke som barn en gang og ikke som gammel heller, blir jeg enda eldre så blir jeg nok mer grå enn mørk vil jeg anta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er forholdvis slank jeg, iallfall forholdvis veltrent. ;)

Du har rett, jeg er slank og relativt godt trent. Hmm, kjenner du meg eller?..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du har rett, jeg er slank og relativt godt trent. Hmm, kjenner du meg eller?..hehe.

Det er jo det jeg lurer på da vet du...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo det jeg lurer på da vet du...hehe

Tvilen har nok satt seg litt i deg, men slapp av, jeg kjenner deg garantert ikke, hehe.

Noen du kjenner som passer til beskrivelsen da og hvor gammel er denne personen, sånn ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Tvilen har nok satt seg litt i deg, men slapp av, jeg kjenner deg garantert ikke, hehe.

Noen du kjenner som passer til beskrivelsen da og hvor gammel er denne personen, sånn ca.?

Rent bortsett fra det at du er gift vet jeg om en som kunne vært deg ja, han vel vel akkurat i slutten av 40-årene (du er vel litt eldre kanskje?). Men hvis du ikke bor rett ved Oslo, så er det garantert ikke deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent bortsett fra det at du er gift vet jeg om en som kunne vært deg ja, han vel vel akkurat i slutten av 40-årene (du er vel litt eldre kanskje?). Men hvis du ikke bor rett ved Oslo, så er det garantert ikke deg...

Jeg bor ikke rett ved Oslo, bor noen mil utenfor, over 10 mil.

Må jo berolige deg litt her, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Jeg bor ikke rett ved Oslo, bor noen mil utenfor, over 10 mil.

Må jo berolige deg litt her, hehe

Ops, det er vel noe sånt jeg gjør også...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, det er vel noe sånt jeg gjør også...hehe

Hehe, så da beroliget jeg deg ikke da skjønner jeg, men det er mange retninger ut av Oslo.

Kanskje du er kona mi, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, så da beroliget jeg deg ikke da skjønner jeg, men det er mange retninger ut av Oslo.

Kanskje du er kona mi, hehe

Med mindre du har ei kone som heter Guro som er noen år yngre enn deg er jeg neppe henne...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har ei kone som heter Guro som er noen år yngre enn deg er jeg neppe henne...hehe

Hun heter ikke Guro. Du var rødhåret også eller?...husker ikke feil nå?

Hun er heller ikke så mange år yngre enn meg.

Tror ikke jeg kjenner noen som heter Guro heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hun heter ikke Guro. Du var rødhåret også eller?...husker ikke feil nå?

Hun er heller ikke så mange år yngre enn meg.

Tror ikke jeg kjenner noen som heter Guro heller.

Redhead Guro her ja, og jeg er jo noen år yngre enn deg, så der er vi nok sikret.

Tror neppe vi kjenner hverandre, hva ville oddsen for det vært lissom. Men nå skal jeg fly i møte jeg, sånn er det å være businesskvinne….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redhead Guro her ja, og jeg er jo noen år yngre enn deg, så der er vi nok sikret.

Tror neppe vi kjenner hverandre, hva ville oddsen for det vært lissom. Men nå skal jeg fly i møte jeg, sånn er det å være businesskvinne….

Rødhårede er villere enn andre, hehe.

Jeg får snart stikke avgårde og trene kroppen litt:-).....må vente til ca. 15:30 da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrxx er en tynn og tynnhåret herre på 50. Til orientering. Men han er nok flink i senga.

Det er du ja, tenkte meg at du dukket opp snart. Det siste har du jaggu rett i, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...