Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Den som tier samtykker:-)...skjørt?

Yes, mister. Nå skal jeg ta med meg mine "no comments" og ta tidlig sommerferie. Hvem vet, kanskje vi snakkes. Så får du bruke fantasien til å fable om hva Guro har under (eller ikke har under) i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, mister. Nå skal jeg ta med meg mine "no comments" og ta tidlig sommerferie. Hvem vet, kanskje vi snakkes. Så får du bruke fantasien til å fable om hva Guro har under (eller ikke har under) i dag...

Åh herregud, får dere et ligg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, mister. Nå skal jeg ta med meg mine "no comments" og ta tidlig sommerferie. Hvem vet, kanskje vi snakkes. Så får du bruke fantasien til å fable om hva Guro har under (eller ikke har under) i dag...

Som sagt den som samtykker osv....

men du verker etter å komme med detaljer, hehe.

Du får i alle fall ha en god ferie, men dette leser du vel når du kommer tilbake om tre til fire uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Gurojenta

Som sagt den som samtykker osv....

men du verker etter å komme med detaljer, hehe.

Du får i alle fall ha en god ferie, men dette leser du vel når du kommer tilbake om tre til fire uker.

Back. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det skjønner jeg, det må ha blitt jævlig kjedelig.

hehe, det jeg kan fortelle er at ferien iallfall vært full av spenning og seksuell aktivitet, så det førte noe godt med seg å koble av fra hverdagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, det jeg kan fortelle er at ferien iallfall vært full av spenning og seksuell aktivitet, så det førte noe godt med seg å koble av fra hverdagen. :-)

Aaaahaaa, så det er derfor gliset er så bredt om dagen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, ferie gjør underverker! hehe

Så kroppen er litt mer rolig nå da? Men ikke for det, kjenner jeg deg rett så går det ikke lenge før du begynner å vri deg på stolen igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Så kroppen er litt mer rolig nå da? Men ikke for det, kjenner jeg deg rett så går det ikke lenge før du begynner å vri deg på stolen igjen:-)

Så du mener du kjenner meg godt allerede altså? Ja, kanskje det...kanskje ikke...

Er du klar over at denne tråden nesten har blitt "vår", ikke dårlig det du.

Men har du hatt noen fine uker da? Noe spesielt du vil fortelle om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener du kjenner meg godt allerede altså? Ja, kanskje det...kanskje ikke...

Er du klar over at denne tråden nesten har blitt "vår", ikke dårlig det du.

Men har du hatt noen fine uker da? Noe spesielt du vil fortelle om?

Tråden er nok vår ja-)

Jada, har forsåvidt hatt noen fine uker, men føler ikke at jeg har hatt skikkelig ferie, vet ikke om det er været som har gjort det eller ikke.

Fikk kjørt altfor lite mc blant annet, noe jeg liker svært godt. Men været har ikke vært altfor bra heller.

Ellers har jeg masse å fortelle om jeg vet du:-).....så spørs det hva du tenkte på da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Tråden er nok vår ja-)

Jada, har forsåvidt hatt noen fine uker, men føler ikke at jeg har hatt skikkelig ferie, vet ikke om det er været som har gjort det eller ikke.

Fikk kjørt altfor lite mc blant annet, noe jeg liker svært godt. Men været har ikke vært altfor bra heller.

Ellers har jeg masse å fortelle om jeg vet du:-).....så spørs det hva du tenkte på da:-)

Du VET hva jeg tenker på. Ikke prøv deg. ;) Skjedd noe "spennende" på disse ukene da?

Men enig, sommeren har vært temmelig laber den desverre. Men heldig var jeg som hadde ferie i den beste tiden, med faktisk litt følelse av sommer tross alt. Deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du VET hva jeg tenker på. Ikke prøv deg. ;) Skjedd noe "spennende" på disse ukene da?

Men enig, sommeren har vært temmelig laber den desverre. Men heldig var jeg som hadde ferie i den beste tiden, med faktisk litt følelse av sommer tross alt. Deilig.

Hehe, javisst vet jeg hva du tenkte på. Jeg sa jo at jeg begynte å kjenne deg:-)

Så det er noen skikkelig saftige historier du venter på tenker jeg.

Joda, du sitter alt og vrir deg på stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, javisst vet jeg hva du tenkte på. Jeg sa jo at jeg begynte å kjenne deg:-)

Så det er noen skikkelig saftige historier du venter på tenker jeg.

Joda, du sitter alt og vrir deg på stolen.

De saftige historiene du skryter av, jeg begynner nesten å tro det bare er tull jeg. Du sier jo ingenting noen gang... Bevis av du er MANN nå. hehe

Og jeg begynner nå å kjenne deg også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, javisst vet jeg hva du tenkte på. Jeg sa jo at jeg begynte å kjenne deg:-)

Så det er noen skikkelig saftige historier du venter på tenker jeg.

Joda, du sitter alt og vrir deg på stolen.

Hallois! Pørver dere å sette dol-rekord i flørting i en og samme tråd, eller? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...