Gå til innhold

Hvordan takle det å "aldri" oppleve fantasier?


Gjest Gurojenta

Anbefalte innlegg

Ja, hvis du kommer med dine byttevarer først, skal jeg komme med mine. :-)

Tja, det blir et hardtliv uten DOL og mrxx, men jeg skal vel klare å pine meg gjennom det. Er usikker på om det blir 3 eller 4 uker borte, men jeg kommer nok innom her igjen ved en senere anledning. :-)

Jeg vil ikke utbrodere noe her skjønner du:-)

Tenker nok at absistensene kommer til å rive i kroppen i ferien din vil jeg tro:-) Så kan du tenke på alle historiene mrxx har på lager, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 278
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    129

  • Lillemus

    17

  • morsan

    6

  • Babette

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Gurojenta

Jeg vil ikke utbrodere noe her skjønner du:-)

Tenker nok at absistensene kommer til å rive i kroppen i ferien din vil jeg tro:-) Så kan du tenke på alle historiene mrxx har på lager, hehe.

Skal nok takle abstinensene jeg, håper du vil takle dine også. :-) Du får bare tenke på Guro i dusjen om det blir for ille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok takle abstinensene jeg, håper du vil takle dine også. :-) Du får bare tenke på Guro i dusjen om det blir for ille...

Eller kanskje Guro i garderoben på jobben?

Ble det god-dusj i går også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Eller kanskje Guro i garderoben på jobben?

Ble det god-dusj i går også kanskje?

Du prøver deg igjen nå... hehe

Min munn er lukket (med mindre plutselig noen frister meg til å suge på noe)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver deg igjen nå... hehe

Min munn er lukket (med mindre plutselig noen frister meg til å suge på noe)...

Yepp, jeg prøver meg hele tiden:-)

Suge på noe ja, tenkte meg det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Yepp, jeg prøver meg hele tiden:-)

Suge på noe ja, tenkte meg det:-)

Merker at du prøver deg hele tiden, men nå har jeg bestemt meg. Jeg skal ikke røpe noe mer enn hva du røper. Altså, ingenting. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at du prøver deg hele tiden, men nå har jeg bestemt meg. Jeg skal ikke røpe noe mer enn hva du røper. Altså, ingenting. :-)

Hehe, å joda, du kommer nok på bli etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Hehe, å joda, du kommer nok på bli etter hvert.

Neida, nå er jeg 100% bestemt. Som nevnt over, nå skal jeg bare være luremus. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, nå er jeg 100% bestemt. Som nevnt over, nå skal jeg bare være luremus. hehe

Du klarer aldri i verden å holde deg i skinnet..............."sitter å venter med armene kors"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du klarer aldri i verden å holde deg i skinnet..............."sitter å venter med armene kors"

*armene i kors her også* Og jeg har ferie, 3-4 uker på å gjøre hva jeg vil før jeg må holde meg i skinnet igjen når jeg er tilbake her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*armene i kors her også* Og jeg har ferie, 3-4 uker på å gjøre hva jeg vil før jeg må holde meg i skinnet igjen når jeg er tilbake her...

Problemet ditt er at du kommer til å ha så store absistenser når du kommer tilbake hit etter ferien at du plumper ut med det meste:-)

Du kommer til å sitte å vri det hele ferien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Problemet ditt er at du kommer til å ha så store absistenser når du kommer tilbake hit etter ferien at du plumper ut med det meste:-)

Du kommer til å sitte å vri det hele ferien:-)

Kjenner du meg så godt etter så får dager altså? hehe Nei, jeg skal faktisk (helt seriøst) prøve å skjerpe meg...iallfall litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner du meg så godt etter så får dager altså? hehe Nei, jeg skal faktisk (helt seriøst) prøve å skjerpe meg...iallfall litt...

Ja, kjenner deg godt nå, selv om jeg ikke kjenner deg ut og inn, hehe.

Prøve å skjerpe seg kan være noe helt annet enn å klare det:-)

Nå får du sørge for å få deg litt mat nå, så du får tilfredsstilt den sulten i alle fall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gurojenta

Ja, kjenner deg godt nå, selv om jeg ikke kjenner deg ut og inn, hehe.

Prøve å skjerpe seg kan være noe helt annet enn å klare det:-)

Nå får du sørge for å få deg litt mat nå, så du får tilfredsstilt den sulten i alle fall:-)

Nei, du kjenner meg iallfall ikke "inn". hehe Lurer på om jeg kanskje har skrevet for mye om meg selv her jeg...

Mat skal bli, sir. Da får jeg heller slite med den andre hungeren resten av dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du kjenner meg iallfall ikke "inn". hehe Lurer på om jeg kanskje har skrevet for mye om meg selv her jeg...

Mat skal bli, sir. Da får jeg heller slite med den andre hungeren resten av dagen. :)

Du lurer på det ja, og enda vil du at jeg skal legge ut både ditt og datt, hehe.

Den andre hungeren din er kanskje umetterlig, så det er like greit å mette det som er mulig med mat:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Du lurer på det ja, og enda vil du at jeg skal legge ut både ditt og datt, hehe.

Den andre hungeren din er kanskje umetterlig, så det er like greit å mette det som er mulig med mat:-)

Ja, du må jo fortelle litt for å jevne ut forskjellen synes jeg. :)

Sant nok, den andre hungeren føles temmelig umettelig ut for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må jo fortelle litt for å jevne ut forskjellen synes jeg. :)

Sant nok, den andre hungeren føles temmelig umettelig ut for tiden...

Ja du synes nok det tenker jeg, men det spørs da om det kom til å ta fyr i trusene dine, hehe

Det er egentlig veldig fint at den hungeren er umetterlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Ja du synes nok det tenker jeg, men det spørs da om det kom til å ta fyr i trusene dine, hehe

Det er egentlig veldig fint at den hungeren er umetterlig:-)

Hvilke truser? hehe Den hadde du ikke ventet vil jeg tro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke truser? hehe Den hadde du ikke ventet vil jeg tro. ;)

Hehe, nei der tok du meg. Så du er truseløs i dag?...spennende det også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...