Gå til innhold

Märtha synsk -


Gjest mærtabærta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror hun er omtrent like synsk som resten av oss andre

Jeg synes vi nå bør kreve at martha louse gir litt tilbake til folket. Mette marit har sagt hun ble healet av martha fra nyrebekkenbetennelse.

Så alle blinde , døve , psykiske syke , halte , skjeløyde , etc still opp utenfor slottet og få hjelp !!!!! : P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er ikke synsk selv og har derved ingen forutsetninger for å kunne mene om dette er tull eller sant. Forresten kjenner jeg til et par mennesker som helt klart er synske (har nok av beviser for det).

Klart det er litt spesielt at en i kongefamilien tør å røpe noe sånt, men jammen er det tøft gjort! Hun visste nok helt sikkert at mange ville mistro henne... Noen ganger tenker jeg at det må være svært vondt å ha spesielle evner i og med at så mange fnyser av det. Jeg mener også at det er ganske så arrogant å mene at man har fasiten på hva som er sant/ikke sant. Folk bør være åpne for at enkelte kan ha opplevd ting en selv ikke kjenner til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke synsk selv og har derved ingen forutsetninger for å kunne mene om dette er tull eller sant. Forresten kjenner jeg til et par mennesker som helt klart er synske (har nok av beviser for det).

Klart det er litt spesielt at en i kongefamilien tør å røpe noe sånt, men jammen er det tøft gjort! Hun visste nok helt sikkert at mange ville mistro henne... Noen ganger tenker jeg at det må være svært vondt å ha spesielle evner i og med at så mange fnyser av det. Jeg mener også at det er ganske så arrogant å mene at man har fasiten på hva som er sant/ikke sant. Folk bør være åpne for at enkelte kan ha opplevd ting en selv ikke kjenner til.

Jeg er helt enig med deg, togli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke synsk selv og har derved ingen forutsetninger for å kunne mene om dette er tull eller sant. Forresten kjenner jeg til et par mennesker som helt klart er synske (har nok av beviser for det).

Klart det er litt spesielt at en i kongefamilien tør å røpe noe sånt, men jammen er det tøft gjort! Hun visste nok helt sikkert at mange ville mistro henne... Noen ganger tenker jeg at det må være svært vondt å ha spesielle evner i og med at så mange fnyser av det. Jeg mener også at det er ganske så arrogant å mene at man har fasiten på hva som er sant/ikke sant. Folk bør være åpne for at enkelte kan ha opplevd ting en selv ikke kjenner til.

som jeg skulle ha sagt det selv, togli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sjøstjerna

Hun er tøff.

Men jeg blir helt matt jeg... Og enda verre ble det i dag når Mette marit sier hun er helbredet av nyrebekkenbetennelse vha Martas healing...

Akkurat DET har jeg store problemer med å tro på. Alt blir så latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hun er tøff.

Men jeg blir helt matt jeg... Og enda verre ble det i dag når Mette marit sier hun er helbredet av nyrebekkenbetennelse vha Martas healing...

Akkurat DET har jeg store problemer med å tro på. Alt blir så latterlig.

Healing vet jeg virker..Dette høres sikkert fryktelig dumt ut og mannen min vil helst ikke at noen skal vite noe, men han har altså healende evner. Han klarer kun å heale i mageområdet. Vi vet ikke om han kan gjøre noen friske av div. sykdommer i magen, men han kan iallefall fjerne magesmerter. Helt utrolig rart! Vi begge undrer oss over hva det er som skjer når han gjør dette.. Han kan kjenne på magen min om jeg får mensen nste dag f.eks.. Da blir han fryktelig svimmel når han berører magen en stund. Det prikker i hånda hans, men jeg kjenner ikke varme (som jeg har hørt andre fortelle om), kun en slags behagelig og lett følelse i mageregionen. Når ungene har vondt i magen løper de til pappa for å bli bra igjen. Det virker hver eneste gang!!

Det er kun noen få i familien og noen få av hans nærmeste venner som vet om det. Han er et ekte mannfolk og tøffe gutter tror jo ikke på sånt tull, men når en selv har evnene blir det jo ganske nært ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg synes vi nå bør kreve at martha louse gir litt tilbake til folket. Mette marit har sagt hun ble healet av martha fra nyrebekkenbetennelse.

Så alle blinde , døve , psykiske syke , halte , skjeløyde , etc still opp utenfor slottet og få hjelp !!!!! : P

Sikker på at vi døve vil bli "helberedet" ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har migrene

Healing vet jeg virker..Dette høres sikkert fryktelig dumt ut og mannen min vil helst ikke at noen skal vite noe, men han har altså healende evner. Han klarer kun å heale i mageområdet. Vi vet ikke om han kan gjøre noen friske av div. sykdommer i magen, men han kan iallefall fjerne magesmerter. Helt utrolig rart! Vi begge undrer oss over hva det er som skjer når han gjør dette.. Han kan kjenne på magen min om jeg får mensen nste dag f.eks.. Da blir han fryktelig svimmel når han berører magen en stund. Det prikker i hånda hans, men jeg kjenner ikke varme (som jeg har hørt andre fortelle om), kun en slags behagelig og lett følelse i mageregionen. Når ungene har vondt i magen løper de til pappa for å bli bra igjen. Det virker hver eneste gang!!

Det er kun noen få i familien og noen få av hans nærmeste venner som vet om det. Han er et ekte mannfolk og tøffe gutter tror jo ikke på sånt tull, men når en selv har evnene blir det jo ganske nært ;)

Hadde jeg visst om noen her jeg bor hadde jeg prøvd - for jeg MÅ bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Healing vet jeg virker..Dette høres sikkert fryktelig dumt ut og mannen min vil helst ikke at noen skal vite noe, men han har altså healende evner. Han klarer kun å heale i mageområdet. Vi vet ikke om han kan gjøre noen friske av div. sykdommer i magen, men han kan iallefall fjerne magesmerter. Helt utrolig rart! Vi begge undrer oss over hva det er som skjer når han gjør dette.. Han kan kjenne på magen min om jeg får mensen nste dag f.eks.. Da blir han fryktelig svimmel når han berører magen en stund. Det prikker i hånda hans, men jeg kjenner ikke varme (som jeg har hørt andre fortelle om), kun en slags behagelig og lett følelse i mageregionen. Når ungene har vondt i magen løper de til pappa for å bli bra igjen. Det virker hver eneste gang!!

Det er kun noen få i familien og noen få av hans nærmeste venner som vet om det. Han er et ekte mannfolk og tøffe gutter tror jo ikke på sånt tull, men når en selv har evnene blir det jo ganske nært ;)

Så merkelig...

Kan han føle det? Sikker på at han ikke vet at du skal ha mens da pga datoen?

Men ok: veldig interessant og fint at du ville dele dette. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hadde jeg visst om noen her jeg bor hadde jeg prøvd - for jeg MÅ bli bedre.

Mannen min har også migrene og hos han har fotsone hatt ganske god effekt. Problemet er at effekten ikke er særlig varig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Så merkelig...

Kan han føle det? Sikker på at han ikke vet at du skal ha mens da pga datoen?

Men ok: veldig interessant og fint at du ville dele dette. :-)

Mensen min er ikke så regelmessig at han kan jukse i forhold til datoen ;) Det rare er også at han kan kjenne hvilken eggstokk mensen "kommer fra" hver mnd. Han kan dagen før mensen si at det denne mnd er høyre eggstokk som er i "funksjon" og når mensen kommer, kjenner jeg godt stikkinger i akkurat denne eggstokken. Det er heller ikke alltid slik at mensen kommer i høyre/venstre eggstokk annenhver gang..

En gang prøvde jeg å teste mannen min. Sa at jeg hadde litt magesmerter og trengte at han kjente på meg. Han konsentrerte seg og kjente lenge, men syntes det var så merkelig fordi han ikke merket noe denne gangen ;)

Jeg tror det nesten ikke selv fordi det virker så utrolig :)

En perifer bekjent driver med healing og på en fest hevdet hun at alle kan lære seg teknikken. Vi som satt der visste jo ikke helt hvor troverdig hun var, men hun kjente i hendene på hver og en av oss (Dette var før mannen min visste at han hadde noe med hendene sine) og mente at vi alle hadde mulige healingevner ;) Når det var mannen min sin tur, ble hun himmelfallen og sa at han virkelig hadde gode evner. Gjett om mannen min ble flau og ikke så rent lite lattermild ;)

Vel, nå ser vi jo at denne damen kanskje hadde rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåbærpiken

Sikker på at vi døve vil bli "helberedet" ? ;)

:-)

Det der....er en laaaang greie orpah rotet seg uvitende inn i! ;-)

Natta togli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at vi døve vil bli "helberedet" ? ;)

Jeg er tjukk og overbevist om at jeg vil bli helbredet.

Så bare stille seg i kø1!!!11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er tjukk og overbevist om at jeg vil bli helbredet.

Så bare stille seg i kø1!!!11

Det er tross alt verre å være tjukk enn døv!

*forståelsesfull*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

:-)

Det der....er en laaaang greie orpah rotet seg uvitende inn i! ;-)

Natta togli.

Hun klarte i grunnen å ro seg ganske godt i land :)

*imponert*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg kjenner både synske og healere så ser jeg ikke bort fra at MærtaBærta faktisk har noe å fare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...