Gå til innhold

Märtha synsk -


Gjest mærtabærta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er skeptisk til alle som hevder seg å ha overnaturlige evner, og det første jeg tenker på når folk ser ting som andre ikke ser er at de enten er psykisk syke eller har fått i seg substanser de ikke har hatt helt godt av.

Og så finnes det sikkert plenty av folk som bare henger seg på denne åndelige bølgen og ser sitt snitt til å tjene penger. Märtha er vel blant dem.

Det er det jeg tenker om saken, sånn i grove trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi nå bør kreve at martha louse gir litt tilbake til folket. Mette marit har sagt hun ble healet av martha fra nyrebekkenbetennelse.

Så alle blinde , døve , psykiske syke , halte , skjeløyde , etc still opp utenfor slottet og få hjelp !!!!! : P

Knis, jeg har min egen healer som healer meg for uvi hvis jeg bare kommer tidsnok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpiken

Hun klarte i grunnen å ro seg ganske godt i land :)

*imponert*

;)

Ja :-) Hun gjorde det. Ganske morsom var hun også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest aviaana

Healing vet jeg virker..Dette høres sikkert fryktelig dumt ut og mannen min vil helst ikke at noen skal vite noe, men han har altså healende evner. Han klarer kun å heale i mageområdet. Vi vet ikke om han kan gjøre noen friske av div. sykdommer i magen, men han kan iallefall fjerne magesmerter. Helt utrolig rart! Vi begge undrer oss over hva det er som skjer når han gjør dette.. Han kan kjenne på magen min om jeg får mensen nste dag f.eks.. Da blir han fryktelig svimmel når han berører magen en stund. Det prikker i hånda hans, men jeg kjenner ikke varme (som jeg har hørt andre fortelle om), kun en slags behagelig og lett følelse i mageregionen. Når ungene har vondt i magen løper de til pappa for å bli bra igjen. Det virker hver eneste gang!!

Det er kun noen få i familien og noen få av hans nærmeste venner som vet om det. Han er et ekte mannfolk og tøffe gutter tror jo ikke på sånt tull, men når en selv har evnene blir det jo ganske nært ;)

Men kan healing læres?

Det er det som forundrer meg mest her med dette. Betyr det at hvis jeg melder meg på kurset til Martha så vil jeg lære dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan healing læres?

Det er det som forundrer meg mest her med dette. Betyr det at hvis jeg melder meg på kurset til Martha så vil jeg lære dette?

Vi er alle født med evnen til å heale. Når vi har vondt et sted eller barnet vårt har vondt tar vi instinktivt å legger handa vår på stedet det verker, og gir healing.

Det var en tid at det var dødssynd å hevde at jorda var rund......

Jeg ble glad da jeg leste om prinsessen, hun er utrolig modig som tør å stå fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Men kan healing læres?

Det er det som forundrer meg mest her med dette. Betyr det at hvis jeg melder meg på kurset til Martha så vil jeg lære dette?

Det aner jeg ikke....

Jeg vil tro at noen har medfødte eller ervervede evner for slikt og dermed klarer det uten å _lære_ det. Slik er det jo for mannen min. Hadde han gått på kurs kunne han kanskje lært å heale andre steder enn mageregionen? Magen er visstnok det mest sentrale området av kroppen og lettest påvirkelig, så mulig derfor det er der han får det til? gubban, jeg hadde virkelig aldri trodd jeg skulle drive og snakke om dette her, for fortsatt får jeg gåsehud alle de gangene han fikser magevondtene til oss i familien...utrolig merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er like sannsynlig at Märtha er synsk, som at det lander romvesener i hagen til Gry Jannicke Jarum.....

- synes faktisk at det er heller pinlig lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er døv og fornøyd med det! Du er tjukk(?) og fornøyd med det?

;-)

er vel ikke helt fornøyd med det. tjukk. tja Jeg er bare for lav i forhold til vekten min : P . Har du aldri ønsket å høre musikk eller noe sånt ? Tenkt på det at hvis jeg var blind eller noe sånt ville jeg lure forferdelig på hvordan ting så ut. Men så er jo det det eneste man kjenner så man savner ikke det å ikke kunne se kanskje.

Nå er martha louise sykemeldt leste jeg i vg. Så jeg får utsette healingen litt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

er vel ikke helt fornøyd med det. tjukk. tja Jeg er bare for lav i forhold til vekten min : P . Har du aldri ønsket å høre musikk eller noe sånt ? Tenkt på det at hvis jeg var blind eller noe sånt ville jeg lure forferdelig på hvordan ting så ut. Men så er jo det det eneste man kjenner så man savner ikke det å ikke kunne se kanskje.

Nå er martha louise sykemeldt leste jeg i vg. Så jeg får utsette healingen litt : )

Man savner ikke det man ikke vet hva er, som du selv er inne på ;)

Jeg tror sikkert det er forferdelig tøft å bli døv senere i livet, men når man er født døv er det dette man kjenner til og trives med - fordi man ikke vet bedre kanskje *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...