Gå til innhold

Jeg har testet positivt!


Sofline

Anbefalte innlegg

Ja, overskriften sier vel sitt, men jeg vet ikke helt om jeg tør tro på det. Det har så absolutt ikke gått opp for meg ennå!

Og så jeg som akkurat har sendt samboeren med bussen, og han kommer kanskje ikke hjem igjen før neste uke. Jeg informerte ham riktignok om mistanken min før han dro. Helt planlagt har dette ikke vært, men vi har vært klar over "faren", for å si det sånn. Vi hadde snakket om å prøve og begynne om et halvt års tid.

Jeg er litt usikker på suklusen min, men skulle hatt mensen tidligst forrige torsdag, men kanskje ikke før i går, så jeg er vel max. fire uker og noen dager på vei.

Egentlig vet jeg svaret på dette, men bare for å være sikker: En svak strek er en strek, ikke sant?

Har dere noen kloke ord å si til en litt sjokkert nygravid, så kom med det! :-) Jeg kommer sannsynligvis til å bombardere dette forumet med spørsmål den neste tiden selv om jeg i grunnen vet mye fra før.

Jeg kjente meg litt småkvalm i morges; kan det være graviditetskvalme allerede? Jeg har småvondt i magen og noe som kan minne om mine vanlige menssmerter, bare svakere; er det normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    25

  • Åsemor

    3

  • DarkPink

    3

  • candyqueen_83

    2

Så gøy!!

En strek er i så godt som ALLE tilfeller en strek :-)

Jeg er fremdeles ikkegravid, men vil gjerne høre om hvordan det er å være nygravid :-) Forhåpentligvis kommer jeg etter om noen mnd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Takk! Jeg fatter det fortsatt ikke...

Jeg kan skjønne det føles uvirkelig .. Har ikke opplevd det selv, men hele livet blir jo snudd på hodet nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!

En strek er i så godt som ALLE tilfeller en strek :-)

Jeg er fremdeles ikkegravid, men vil gjerne høre om hvordan det er å være nygravid :-) Forhåpentligvis kommer jeg etter om noen mnd. :-)

Takk! Og lykke til med prøvingen!

Foreløpig har det visst ikke gått helt opp for meg. Ikke er jeg trøttere enn vanlig, ikke har jeg ømme bryster. Jeg har litt vondt i magen bare, litt som om mensen kommer snart, men allikevel ikke helt samme følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan skjønne det føles uvirkelig .. Har ikke opplevd det selv, men hele livet blir jo snudd på hodet nå :o)

Ja, det blir det. Jeg har heldigvis noen måneder å forberede det på. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og lykke til med prøvingen!

Foreløpig har det visst ikke gått helt opp for meg. Ikke er jeg trøttere enn vanlig, ikke har jeg ømme bryster. Jeg har litt vondt i magen bare, litt som om mensen kommer snart, men allikevel ikke helt samme følelse.

Du får fortsette å dele etterhvert som du opplever og føler nye ting :-) Hvis du vil da :-) Jeg syns bare det er utrolig spennende å høre andre fortelle om sine opplevelser og erfaringer rundt det å være gravid og føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortsette å dele etterhvert som du opplever og føler nye ting :-) Hvis du vil da :-) Jeg syns bare det er utrolig spennende å høre andre fortelle om sine opplevelser og erfaringer rundt det å være gravid og føde.

Jeg kan godt tenke meg jeg vil bombardere dette forumet fremover. Du får bare følge med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott, alltid fint med nye verdensborgere;-)

Kan så utmerket godt være svangerskapskvalm. vet dette av erfaring. Jeg greide meg bra gjennom kvalmen med å tygge "big red", kaneltyggis!

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flott, alltid fint med nye verdensborgere;-)

Kan så utmerket godt være svangerskapskvalm. vet dette av erfaring. Jeg greide meg bra gjennom kvalmen med å tygge "big red", kaneltyggis!

lykke til

Takk!

Jeg skal huske på tipset ditt hvis kvalmen blir verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye Sofiline! Det var gode nyheter. Jeg har også testet i dag, men her ble det negativt. Men, men.. Lykke til med svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Gratulerer så mye med gode nyheter - det ER vanskelig å fatte at man bære spiren til et nytt mennske inni seg. Heldigvis så er svangerskapet 9 mnd langt, så man får god tid til å venne seg til tanken.

Det er ganske vanlig å få mensliknende murringer (og mensliknende blødninger for den del...), så det er ikke noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Sofline!! Jeg er selv 6 uker på vei, og har den pirrende følesen friskt i minne!! Vi får vandre videre sammen her på forummet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Jeg skal huske på tipset ditt hvis kvalmen blir verre.

"Hvis" kvalmen blir verre... *le ondskapsfullt*

Gratulerer så mye!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis" kvalmen blir verre... *le ondskapsfullt*

Gratulerer så mye!! =)

Takk!

Jeg har nettopp lest at det "bare" er rundt 70% som er plaget av svangerskapskvalme, så jeg satser egentlig på at jeg er blant de 30 prosentene som ikke er plaget... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...