Gå til innhold

Jeg har testet positivt!


Sofline

Anbefalte innlegg

Takk!

Jeg har nettopp lest at det "bare" er rundt 70% som er plaget av svangerskapskvalme, så jeg satser egentlig på at jeg er blant de 30 prosentene som ikke er plaget... :-)

La oss håpe det! For jeg kan skrive under på at å ha "spysyka" i to måneder i strekk mens man er i 100% stilling ikke er særlig festlig... ;)

Men fy søren så mye annet vi har å glede oss til! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sofline

    25

  • Åsemor

    3

  • DarkPink

    3

  • Lillemus

    2

Mest aktive i denne tråden

Gratulerer med positiv test!!!

Jeg hadde svake menssmerter de første ukene. Kjente at det strakk i livmora i perioder.

Og jada, en strek er en strek og den behøver ikke bli sterkere etter som dagene går. Den ble iallefall ikke det på mine tester, men det gikk bra likevel.

Lykke til med svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går mot slutten. ;) Jeg koser meg veldig med sparkene i magen, men det skal bli deilig å få ut denne babyen og. Er over 39 uker på vei nå, og begynner å bli klar både praktisk og mentalt.

Lykke til med fødselen!!! Kan skje når som helst nå. (Synes ikke det er lenge siden du var i samme situasjon som Sofline, men det er sikkert bare meg.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødselen!!! Kan skje når som helst nå. (Synes ikke det er lenge siden du var i samme situasjon som Sofline, men det er sikkert bare meg.......)

Det var jo omtrent i går!! ;) (Eller november, da faktisk... men det har gått rasende fort.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med positiv test!!!

Jeg hadde svake menssmerter de første ukene. Kjente at det strakk i livmora i perioder.

Og jada, en strek er en strek og den behøver ikke bli sterkere etter som dagene går. Den ble iallefall ikke det på mine tester, men det gikk bra likevel.

Lykke til med svangerskapet!!

Takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-)

Det er nok litt uvirkelig å tenke på enda? Men gled deg. :D

Takk!

Nå har jeg visst det i over et døgn, men det er fortsatt veldig uvirkelig. Selv om det gjorde det mer virkelig da jeg våknet av kvalme ved 6-tiden i dag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til lykke!

Bare det ikke blir en danske.

Takk!

Statsborgerskapet følger moren, i hvert fall så lenge vi ikke er gift, hvis jeg ikke er helt feilinformert, så jeg regner med å få en norsk baby. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med fødselen!!! Kan skje når som helst nå. (Synes ikke det er lenge siden du var i samme situasjon som Sofline, men det er sikkert bare meg.......)

Jeg synes heller ikke det er lenge siden Åsemor annonserte at hun var gravid. :-) Det er litt skremmende. Tenk om svangerskapet mitt går like fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe det! For jeg kan skrive under på at å ha "spysyka" i to måneder i strekk mens man er i 100% stilling ikke er særlig festlig... ;)

Men fy søren så mye annet vi har å glede oss til! ;D

Jeg har ikke spydd ennå, men jeg har ikke vært så høy i hatten i dag. *krysser fingrene for at det er forbigående*

Er du fortsatt kvalm eller begynner det å gå over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spydd ennå, men jeg har ikke vært så høy i hatten i dag. *krysser fingrene for at det er forbigående*

Er du fortsatt kvalm eller begynner det å gå over?

For fem minutter siden kastet jeg opp hele frokosten. Og jeg er 14 uker =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fem minutter siden kastet jeg opp hele frokosten. Og jeg er 14 uker =((

Huff, jeg håper du blir bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...