Gå til innhold

Har facebook klikka idag??


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Jeg får inn en masse meldinger som ikke er til meg og når jeg logger på er det ikke min mailadresse som automatisk kommer opp :-/

Og jeg som trodde denslags var en saga blott etter at nye-dol kom.....

Har facebook klikka hos dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva har Facebook og nye DOL med hverandre å gjøre!? En konspirasjon? Er webbis egentlig den som står bak Facebook? Eller skal Facebook kjøpe opp DOL?

Følg med i neste episode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har en "venn" (les:spøkelse) som bruker pcen din, så nå er du plutselig pålogget vennens konto. Det er det samme som har skjedd her på dol. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook var ufattelig tregt hos meg tidligere i dag, og nå kommer jeg overhodet ikke inn der. Det kommer opp ei melding etter at jeg har skrevet passordet hvor det står at accounten min er unvailable og at de beklager og at det er i orden om noen få timer. Aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Kanskje du har en "venn" (les:spøkelse) som bruker pcen din, så nå er du plutselig pålogget vennens konto. Det er det samme som har skjedd her på dol. ;)

Jeg har fått to ulike personers kontoer fram idag, så i så fall er det to spøkelser her *æææææ*

Ser at facebook er stoppa nå, så sikkert en feil de driver og fikser på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Facebook var ufattelig tregt hos meg tidligere i dag, og nå kommer jeg overhodet ikke inn der. Det kommer opp ei melding etter at jeg har skrevet passordet hvor det står at accounten min er unvailable og at de beklager og at det er i orden om noen få timer. Aner ikke hvorfor.

Sikkert der forklaringa ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hva har Facebook og nye DOL med hverandre å gjøre!? En konspirasjon? Er webbis egentlig den som står bak Facebook? Eller skal Facebook kjøpe opp DOL?

Følg med i neste episode...

Jammen det er jo her på DOL dere reddende engler er... Kan spørre om alt fra bæsj til kakepynt til facebook etc. Hvem ellers skal jeg spørre ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Er det facebook som en del av DOL?

Følger du ikke med eller?? Begge deler har med data å gjøre, skjønner du vel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Jeg prøvde nå,bare for å se om jeg fikk logget inn.Gikk helt greit det :-)

Jeg klarer å logge inn, men får masse meldinger som ikke er til meg :-(

Fikk akkurat en mail fra en annen som også har samme problem. Hun er sunnmøring som meg, så mulig det er serveren(?) her som surrer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Er det bare hos meg alt funker?

Aner ikke.. Samme problem her fortsatt..men ser ut som jeg kun får feilmeldinger fra sunnmøringer. Spørs om det er noe med serveren her vi bor (på møre)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å logge inn, men får masse meldinger som ikke er til meg :-(

Fikk akkurat en mail fra en annen som også har samme problem. Hun er sunnmøring som meg, så mulig det er serveren(?) her som surrer...?

Hvorfor får du alltid meldinger som ikke er til deg? Du får jo stadig andres "Svar til meg" her inne også..

:-)

Og det er en ting til jeg ikke skjønner, hva menes med å sende melding til facebook herifra? Er det fra DOL dere mener..? Hvordan gjør man det?

*Totalt forvirra*

Forøvrig kommer jeg inn på facebook heller, men innloggingen er bare masse tekst i HTML-format, tror jeg det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/07/31/507621.html

Dette er forklaringen.....hm...jeg har lurt på dette innimellom hvor sikkert det er å sende meldinger til andre herifra....Må si at når jeg skriver ting som ikke andre skal lese bruker jeg meldinger istedenfor Wallen.....Huff....

Aha, der var forklaringen!!

Akkurat slik jeg har opplevd det de gangene jeg har prøvd å gå inn på facebook idag! Har aldri opplevd problemer før, så satser på dette retter seg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvorfor får du alltid meldinger som ikke er til deg? Du får jo stadig andres "Svar til meg" her inne også..

:-)

Og det er en ting til jeg ikke skjønner, hva menes med å sende melding til facebook herifra? Er det fra DOL dere mener..? Hvordan gjør man det?

*Totalt forvirra*

Forøvrig kommer jeg inn på facebook heller, men innloggingen er bare masse tekst i HTML-format, tror jeg det heter.

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/07/31/507621.html

Her er forklaringen, så har jeg iallefall mitt på det tørre. Begynte nesten å lure på om jeg begynte å bli paranoid-schisofren eller noe i den dur ;)

Det andre spørsmålet du spurte der skjønte ikke jeg heller? *dum*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...