Gå til innhold

Har facebook klikka idag??


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.dagbladet.no/dinside/2007/07/31/507621.html

Her er forklaringen, så har jeg iallefall mitt på det tørre. Begynte nesten å lure på om jeg begynte å bli paranoid-schisofren eller noe i den dur ;)

Det andre spørsmålet du spurte der skjønte ikke jeg heller? *dum*

Matildes mor skrev "jeg har lurt på dette innimellom hvor sikkert det er å sende meldinger til andre herifra". *klø seg i huet* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Aner ikke.. Samme problem her fortsatt..men ser ut som jeg kun får feilmeldinger fra sunnmøringer. Spørs om det er noe med serveren her vi bor (på møre)?

Æææææh?! Håper du ikke har fått min innboks... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Matildes mor skrev "jeg har lurt på dette innimellom hvor sikkert det er å sende meldinger til andre herifra". *klø seg i huet* :-)

Hehe, ikke alltid like lett å vite om man har havna på DOL eller facebook, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matildes mor

Andre kan lett lese mailen din og.

Helt sikkert. Men jeg går ut ifra at ikke gud og hvermansen kan logge seg inn på pcen min og lese ivei. Sikkert noen som er så "fingernyttige" at de klarer det,men jeg har ikke daglig angst for at naboene mine skal lese eposten min-og trøster meg med at det er et fåtall som klarer det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger du ikke med eller?? Begge deler har med data å gjøre, skjønner du vel ;)

Jeg sier som Liv Ullmann: Jeg er så moderne, jeg skriver med kulepenn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...