Gå til innhold

kortvokst?


Gjest Minimej

Anbefalte innlegg

Gjest jaddahhhh

Jeg er 180 høy og bruker 38 i sko og 39 i vinterstøvler. Jeg er bred over skuldrene og smal rundt livet. Vekten er 65 kg. Folk tror at jeg er mye lavere enn det jeg egentlig er. Jo kraftigere folk er, jo større ser de ut. Jeg ser som oftest lave feite folk, som har store sko som de putter de feita beina sine inn i. Sandaler ol. i str. som du finner i herre avd. Det er en myte at høye folk har store bein, og er svære.

Jeg skrev jo "vanligvis" da, og ikke "utelukkende". Jeg er selv 178 cm, bruker 41/42 i sko og veier 63 kg sånn ca. Vil ikke karakterisere meg selv som grisesvær, men kan ha problemer med å få tak i skotøy, spesielt fint damefottøy, for de stopper som regel på 41. Ofte har jeg vært i herreavdelingen for å få tak i sandaler og liknende.

Er du 180 og bruker 39 i sko vil jeg si det ikke er normalt. Høyden står i stil med skostørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske sikker på at høyden din er mer normal enn hennes for kvinner. Du kan jo komme med en kommentar om hvor høy hun er, med en ironisk snert, så kanskje hun skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er bare sår fordi det er hun som er for høy. :o)

Selv er jeg 10 cm mindre enn deg (el. 9,5 da!) og skulle gjerne vært like lang som deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høy og slank ( men ikke diger )

Jeg skrev jo "vanligvis" da, og ikke "utelukkende". Jeg er selv 178 cm, bruker 41/42 i sko og veier 63 kg sånn ca. Vil ikke karakterisere meg selv som grisesvær, men kan ha problemer med å få tak i skotøy, spesielt fint damefottøy, for de stopper som regel på 41. Ofte har jeg vært i herreavdelingen for å få tak i sandaler og liknende.

Er du 180 og bruker 39 i sko vil jeg si det ikke er normalt. Høyden står i stil med skostørrelse.

Bruker du 41/42 i sko, og mener at det er normalt, er det veldig rart at det ikke blir laget flere sko i denne str. Ingen av mine venniner bruker 41 i sko, og de fleste av disse er mellom 175 og 182 høye. Hva tror du modeller på 180 har på beina? Gutte sandaler? Sko str. 38-39 er vel det som kalles normalt, uansett høyde og vekt. Er folk store, bruker de normalt større sko også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...