Gå til innhold

Hellas


candyqueen_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

candyqueen_83

Parga og Paros er to flotte steder der det er ganske rolig. Antiparos er enda roligere, og enda mer romantisk...

Paros har jeg ikke lest noe om, så det skal jeg gjøre nå :o)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paros har jeg ikke lest noe om, så det skal jeg gjøre nå :o)

Takk

Sukk. Mannen min og jeg var på vår første felles ferie på Paros. Det var kjempekoselig og veldig romantisk. Vi bodde i Naoussa, en liten by. Anbefales på det varmeste.

P.S. Nå er det 12 år siden vi var der, så ting kan ha endret seg litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Parga og Paros er to flotte steder der det er ganske rolig. Antiparos er enda roligere, og enda mer romantisk...

Har du hørt om eller vært på Bali på Kreta? Fant en tur dit på hotell Athina. Ser jo fint ut men.. Er så redd for å reise til "feil" sted og bli skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i Hellas, ja :)

Paros har jeg ikke lest noe om, så det skal jeg gjøre nå :o)

Takk

Jeg har vært på Paros. Det var kjempefint der! Var en gjeng som loffet rundt på øyene. Det er 4 år siden nå. Vil absolutt anbefale dette stedet, stille og rolig samt mange koselige spisesteder. Også har de litt shopping, Typisk keramikk-, oljer/olivenbutkker.

Om dere vil utforske andre øyer derfra er det ikke noe problem å ta ferjer til nærliggende øyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om eller vært på Bali på Kreta? Fant en tur dit på hotell Athina. Ser jo fint ut men.. Er så redd for å reise til "feil" sted og bli skuffet.

Har ikke vært på Kreta :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det sånn at det er ting å finne på, og finne frem til for nykomlinger? :o) Er det noen ting du vil anbefale å gjøre der ?

Sent svar men... Husker vi leide scooter og kjørt litt inn i landet. Der var det en iskald flod vi kunne gå oppover, med flere reatauranter der du satt med beina i vannet.

Dessuten var det flere koselig landsbyer rundt der.

Ellers er det de "vanlige" aktivitetene ved stranda, som båter og div flyteleker, masse båtturer til øyer omkring. Vi dro til paros (tror jeg det var) og båttur med grilling og snorkling. Utrolig fint og klart vann der.

Også må dere spise middag i festningen på toppen. Kjempefin utsikt over hele Parga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...