Gå til innhold

Nytt i Madeleinsaken


Gjest trist sak

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dette bety at foreldrene kan ha skyld i madeleines forsvinning?

Det var i et hotellrom jo, nå er jeg spik spenna gærn til daglidags og stoler ikke på hunder, men likevel - det kunne jo ha vært andre som har død der. Eller at hundene tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sfoarbeider

Det var i et hotellrom jo, nå er jeg spik spenna gærn til daglidags og stoler ikke på hunder, men likevel - det kunne jo ha vært andre som har død der. Eller at hundene tar feil.

Huff dette er ille.

Vi har sett/hørt det før at foreldre har stått fram og grått i media å at det tilslutt har kommet fram at de selv er skyldige :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette er ille.

Vi har sett/hørt det før at foreldre har stått fram og grått i media å at det tilslutt har kommet fram at de selv er skyldige :(

Enig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er noe merkelig hvis det viser seg at en eller begge foreldrene har noe med dette å gjøre. Denne saken har vært merkelig og totalt ulogisk siden dag en.

Har aldri trodd på ting som ikke gir logiske tankerekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stygg sak

Jeg er hellig overbevist om foreldrene vet hva som har skjedd og at de er innblandet.

Som en annen nevner, denne saken har vært bisarr of ulogisk hele tiden

Foreldrene har vært på turne rundtomkring i Europa og oppført seg svært merkelig.

Hvis det ikke viser seg at de står bak dette på ett eller annet vis blir jeg sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merk at politiet ikke vil bekrefte at dette stemmer. Det er kun rykter fra en portugisisk avis.

Såvidt jeg kan se fester ingen av de britiske nyhetskanalene noe lit til denne "nyheten." Ser at Sky News har en liten notis, men avfeier det som ondsinnet sladder. Og av de norske er det bare nettavisen som har nevnt noe om det, så vidt jeg kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hellig overbevist om foreldrene vet hva som har skjedd og at de er innblandet.

Som en annen nevner, denne saken har vært bisarr of ulogisk hele tiden

Foreldrene har vært på turne rundtomkring i Europa og oppført seg svært merkelig.

Hvis det ikke viser seg at de står bak dette på ett eller annet vis blir jeg sjokkert.

Jeg tenker det motsatte av deg og blir sjokkert hvis det viser seg at foreldrene har noe med dette å gjøre.... Selv synes jeg det er logisk at foreldrene reiser rundt for å synliggjøre saken, i håp om at folk ikke glemmer jenta og følger med på det som skjer rundt dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er noe merkelig hvis det viser seg at en eller begge foreldrene har noe med dette å gjøre. Denne saken har vært merkelig og totalt ulogisk siden dag en.

Har aldri trodd på ting som ikke gir logiske tankerekker.

Hva er ulogisk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg tenker det motsatte av deg og blir sjokkert hvis det viser seg at foreldrene har noe med dette å gjøre.... Selv synes jeg det er logisk at foreldrene reiser rundt for å synliggjøre saken, i håp om at folk ikke glemmer jenta og følger med på det som skjer rundt dem...

Helt enig med deg! Fatter ikke hvordan noen en gang kan tro at foreldrene er innblandet. Men det er jo alltids noen som elsker å finne på banale konspirasjonsteorier for å gjøre en sak enda mer "syk" så jeg burde egentlig ikke være overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sfoarbeider

Jeg tenker det motsatte av deg og blir sjokkert hvis det viser seg at foreldrene har noe med dette å gjøre.... Selv synes jeg det er logisk at foreldrene reiser rundt for å synliggjøre saken, i håp om at folk ikke glemmer jenta og følger med på det som skjer rundt dem...

Kan ikke det være for å unngå å bli mistenkt da tro?

Vi har sett/hørt det før at foreldre står gråtende fram for media for så å bli siktet i saken etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Fatter ikke hvordan noen en gang kan tro at foreldrene er innblandet. Men det er jo alltids noen som elsker å finne på banale konspirasjonsteorier for å gjøre en sak enda mer "syk" så jeg burde egentlig ikke være overrasket.

*Puh* Godt det ikke bare er meg! Begynte nesten å lure på om jeg er usannsynlig naiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke det være for å unngå å bli mistenkt da tro?

Vi har sett/hørt det før at foreldre står gråtende fram for media for så å bli siktet i saken etterpå..

Jeg synes uansett det blir søkt å ta sjansen på at foreldrene har noe med denne saken å gjøre. Tenk om de er helt uskyldige (noe jeg faktisk tror) og gjentatte ganger får denne mistanken rettet mot seg. De har det grusomt nok fra før....

Klart politiet må sjekke alle fakta i en slik sak, men jeg synes absolutt media skal holde seg for gode til å bedrive slik heksejakt. Folk kan gå til grunne av mindre :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Puh* Godt det ikke bare er meg! Begynte nesten å lure på om jeg er usannsynlig naiv ;)

Jeg er enig med deg.

Jeg trur ikke at foreldrene har noe med det å gjøre.

Det er bare å se på moren,hun ser ikke ut til å ha det så veldig gøy.

Får håpe at de finner henne snart.

Blir spennende å høre om det var Madde sitt dna på det glasset som en liten jenta drakk av i Belgia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg.

Jeg trur ikke at foreldrene har noe med det å gjøre.

Det er bare å se på moren,hun ser ikke ut til å ha det så veldig gøy.

Får håpe at de finner henne snart.

Blir spennende å høre om det var Madde sitt dna på det glasset som en liten jenta drakk av i Belgia.

Jeg kan heller ikke se at foreldrene har gjort noe "rart" i forbindelse med at datteren ble borte. Folk reagerer så forskjellig... Jeg tror jeg kunne reagert på samme måte som disse foreldrene.. Synes forferdelig synd på dem!!!!

Håper inderlig de finner den vesle jenta igjen og at hun kan klare å få et mest mulig normalt liv etterpå... Det er lov å håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan heller ikke se at foreldrene har gjort noe "rart" i forbindelse med at datteren ble borte. Folk reagerer så forskjellig... Jeg tror jeg kunne reagert på samme måte som disse foreldrene.. Synes forferdelig synd på dem!!!!

Håper inderlig de finner den vesle jenta igjen og at hun kan klare å få et mest mulig normalt liv etterpå... Det er lov å håpe...

''Håper inderlig de finner den vesle jenta igjen og at hun kan klare å få et mest mulig normalt liv etterpå... ''

Med mindre det er noen som er ute etter et barn de kan ha som et vanlig barn i en vanlig familie, som har tatt henne, så er det der en helt utopisk tanke... Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...