Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være det, og det kan ikke være det.

Forhåpentligvis går det over ganske fort, og alt har gått bra. Jeg hadde blødninger i uke 11, og datra mi er 3,5 år, frisk og rask. :)

Kontakt lege i morra, så kan du få tatt en ultralyd for å sjekke om alt er ok.

Krysser fingrene for at det går bra med deg. :)

Gjest pregnant77

Jeg hadde blødning i uke 6, den var sterkest 1. dagen, så avtok den gradvis, men hadde rosa utflod, av og til brun utflod i flere dager. Var til lege, de mente det var ok med barnet. Blødninger i starten av svangerskap er vanlig første 3 mnd, men en må selvsagt være obs. Jeg hadde ikke smerter, og det var et godt tegn.

ostepop1365380989

Jeg har blødd fra uke 5 til uke 10. Alt så bra ut da vi var på UL i uke 10.

Jeg er nå straks 12 uker og blødningene har stoppet. Så lenge du ikke har smerter

er det mest sannsynlig ikke farlig. Ring legen din du og be om å få komme inn til UL så slipper du å bekymre deg! :)

Håper alt går bra!

Det kan være tegn på SA, men det behøver ikke å være det.

Med sistemann hadde jeg blødning i uke 8 og i uke 12. Gikk ikke til lege noen av gangene, men minsten sitter ved siden av meg nå 22 mnd og frisk og rask :)

Det er et godt tegn hvis du ikke har smerter i tillegg. Er du bekymret, så tar du kontakt med legen/føden for å sjekke om alt er i orden.

Det kan være tegn på SA, men det behøver ikke å være det.

Med sistemann hadde jeg blødning i uke 8 og i uke 12. Gikk ikke til lege noen av gangene, men minsten sitter ved siden av meg nå 22 mnd og frisk og rask :)

Det er et godt tegn hvis du ikke har smerter i tillegg. Er du bekymret, så tar du kontakt med legen/føden for å sjekke om alt er i orden.

Joda, dette er SA. Mista altså i uke 7. Trist, trist, trist... Men naturen ordner opp selv, en får bare bøye seg for det...

Annonse

Joda, dette er SA. Mista altså i uke 7. Trist, trist, trist... Men naturen ordner opp selv, en får bare bøye seg for det...

Uff, så trist. Jeg føler med deg.

Det er jo en fattig trøst, men en trøst likevel at det jo er naturens måte å ordne opp. Ganske så brutalt da.

*Trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...