Gå til innhold

Vil ikke ta GU


Gjest Redd jente 28

Anbefalte innlegg

petter smart

Jeg er mann og har nødvendigivs aldri tatt en GU, men jeg prøver meg likevel med et råd.

Du sier du tåler at kjæresten din er der nede. Det er ikke mulig for han å få en enkel opplæring i hva han skal se etter og så ta en enkel undersøkelse? Det er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du bør bestille time hos en gynekolog, og si det akkurat som det er, at du bare kommer for å snakke. Så tar dere det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, jeg skjønner dere ikke. Når de stikker den skarpe, drittsvære metallsaken oppi og skrur den ut... Da er det bare så nedverdigende og skummelt å ligge der på ryggen med sokkene i været.

Spekulumet er ikke skarpt da... Dessuten pleier legen min å skylle det under lunkent vann først så det er kroppstemperert før han stikker det inn, da merkes det lite egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Redd jente 28

Jeg er mann og har nødvendigivs aldri tatt en GU, men jeg prøver meg likevel med et råd.

Du sier du tåler at kjæresten din er der nede. Det er ikke mulig for han å få en enkel opplæring i hva han skal se etter og så ta en enkel undersøkelse? Det er bedre enn ingenting.

Jeg har ikke noen kjæreste for øyeblikket, men det kan jo være aktuelt siden en gang, så takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulumet er ikke skarpt da... Dessuten pleier legen min å skylle det under lunkent vann først så det er kroppstemperert før han stikker det inn, da merkes det lite egentlig.

Hm.. ikke dumt. Jeg synes det er skarpt.

Sist var i forbindelse med blødningen min i uke 8, og da var det ei sånn lærlingdame som skulle gjøre det. Var iskaldt og kjempeekkelt. Legen som var med henne kremtet borte i hjørnet og tipset henne om at de hadde mindre størrelser for unge kvinner som ikke hadde født...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...