Gjest Judo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg er en dame på 42 som i mange år har vært plaget med ryggen og nakken. Har gått hos fysioterapaut og manuellterapaut for en tid tilbake. Kjente bedring, men ikke helt bra. I det siste halve året har jeg kjent en pulserende banking i hele kroppen, og spesiellt når jeg legger meg. Denne pulseringen kjennes best i området av en ryggvirvel midt i ryggen som stråler ut til sidene. Kjenner også en stikkende følelse i de ytre musklene i fra under foten og opp i hodebunnen, også når jeg sitter. Har også en følese av svimmelhet, ikke at jeg vil falle, men en gyngende følelse. Har kjent en stivhetsfølelse i nakken, Har vært til ultralyd for pulseringen da det kunne være hovedpulsåra. Men alt var fint. Men jeg blir ikke helt fortrolig med dette. Kan jeg gå rundt med noe alvorlig som ikke blir oppdaget? Er det noen som vært borti noe slikt før? Føler ikke at jeg får den hjelpen som jeg ønsker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283647-rygg-og-nakkeproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.