Gjest Varmelampen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hei. Jeg har vært plaget med depresjoner og gått på antidepressiva i flere år. Inntil jeg fikk høre om et kosttilskudd som hadde gode resultater å vise til i denne forbindelse. Jeg har gått på dette i 3 år, og har aldri følt meg bedre. Nå planlegger jeg å bli gravid, men lurer derfor på om det kan være skadelig å fortsette med kosttilskuddet og de dosene jeg tar(15 kapsler daglig). Kan det være skadelig å ta folat i tillegg til dette? Sender med innholdsdeklarasjonen på tilskuddet. Supplement Facts Nutrient Amount pr.serving (4 capsules) Vitamin A 1536 IU Vitamin C 160 mg Vitamin D 384 IU Vitamin E 96 IU Vitamin B1 4,8 mg Vitamin B2 3,6 mg Vitamin B3 24 mg Vitamin B5 5,8 mg Vitamin B6 9,6 mg Vitamin B9 384 mcg Vitamin B12 240 mcg Vitamin H 288 mcg Calcium 352 mg Iron 3,7 mg Phosphorous 224 mg Iodine 54,4 mcg Magnesium 160 mg Zinc 12,8 mg Selenium 54,5 mcg Copper 1,9 mg Manganese 2,6 mg Chromium 166,4 mcg Molybdenum 38,4 mcg Potassium 64 mg CNS proprietary blend 444,1 mg Ingredients CNS proprietary blend: dl-phenylalanine,glutamine,citrus bioflavonoids,grape seed,choline bitartrate,inositol,ginko biloba,methionine,germanium sesquioxide,boron,vanadium,nickel Other ingredients:Gelatine,silicon,magnesium stearate 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284126-kosttilskudd-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er hyggelig at du føler deg bedre og dette har vart såvidt lenge. Når det gjelder graviditet er de viktigste tilskuddene folat, omega 3 fettsyrer og eventuelt jern ved mangel. Tilskuddet du beskriver virker trygt, bortsett fra Germanium. Her er det avhengig av dosen, da større doser kan være skadelig. Er det mulig å kutte ut "CNS proprietary blend" og ta resten pluss folat og omega 3? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284126-kosttilskudd-og-graviditet/#findComment-2282650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.