Gjest Nerminis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hei Jeg er en dame på 31 år. Jeg tror jeg har et femoralishernie. Det har aldri blitt diagnostisert men jeg kjente at det "sprakk" for noen år siden når jeg presset hardt med bukmusklene. Det gjør vondt når jeg presser med buken, og det stråler av og til nedover låret og oppover fra lysken. Stort sett merker jeg ingen ting til det og har vurdert det slik at jeg ikke trenger å gjøre noe i forhold til det. Nå planlegger jeg imidlertid å bli gravid, (og nå kommer jeg endelig til poenget), vil et hernie kunne skape problemer etter hvert som magen vokser og trykket øker? Og hva med selve fødselen? Jeg er litt hypokonder og har sans for det dramatiske, så jeg ser for meg fullstendig blokkering av nerver og blod til foten slik at jeg til slutt har en svart og lam fot som må amputeres... Er takknemmelig for svar! Mvh Nerminis 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284445-femoralis-brokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.