Lillemus Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=161864 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nazistaten Norge Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ville jeg tro Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Da er du sikkert en av de som synes det ene glasset er greit. Vil alt beste til barnet ditt, men allikevel frivillig og velvitende tar du sjansen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
akicha Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Ja, hva skal man si.. Jeg måtte lese innlegget ditt tre ganger, likevel skjønner jeg ikke helt hva du mener. Jeg håper hvertfall at du ikke mener det jeg får inntrykk av! Jeg for min del er enig i at det er så mange "do's and don'ts" i svangerskapet og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og ikke. Noen ganger får man til og med motstridende råd om. Men er det EN ting man nå VET, noe av det VIKTIGSTE man må vite når man er gravid, så er det at man må holde seg unna alkohol. Når man har ansvar for et annet menneskes helse, så har man faktisk ansvar for å ta gode valg. Å drikke under svangerskap er under INGEN forutsetninger et godt valg. Ser jeg en gravid som drikker alkohol så tenker jeg at enten så er den personen uansvarlig og egoistisk eller så VET hun ikke hvilke konsekvenser det kan få. Jeg kan ikke fatte at noen kan forsvare det når vi vet det vi vet i dag. Og så lurer jeg på hvordan du så kan skrive at du har null respekt for "feite folk". Enten så misforstår jeg deg, eller så skjønner jeg ikke hvordan du kan skrive dette. Jeg har mye mer respekt for mennesker som spiser seg til dårlig helse, enn mennesker som drikker under svangerskapet når de vet at det er mulig for å skade fosterets utvikling. Du skriver om å respektere andres valg, slik jeg tolker deg, men for meg høres det ut som dette ikke gjelder "feilte folk" (som kanskje lider av en psykisk lidelse e.l. eller har stoffskiftesykdom). Jeg håper at innlegget ditt handler om en irritasjon over en nabo e.l. som har blandet seg litt for mye i dine private annliggender. For jeg syns det er VIKTIG at dette emnet får oppmerksomhet i media. På den måten blir det satt fokus på dette, og fler vil få kunnskaper om hvor farlig det er å drikke under svangerskapet- og forhåpentligvis vil enda flere ta hensyn til fosteret i magen og gi det opptimale vilkår for utvikling. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Hvis du er så lei av at man i Norge ikke har rom for å "gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre", foreslår jeg at du begynner med den du ser i speilet hver dag og lar feite folk få lov til å være feite, og slutte å ha null respekt for dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, hva skal man si.. Jeg måtte lese innlegget ditt tre ganger, likevel skjønner jeg ikke helt hva du mener. Jeg håper hvertfall at du ikke mener det jeg får inntrykk av! Jeg for min del er enig i at det er så mange "do's and don'ts" i svangerskapet og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og ikke. Noen ganger får man til og med motstridende råd om. Men er det EN ting man nå VET, noe av det VIKTIGSTE man må vite når man er gravid, så er det at man må holde seg unna alkohol. Når man har ansvar for et annet menneskes helse, så har man faktisk ansvar for å ta gode valg. Å drikke under svangerskap er under INGEN forutsetninger et godt valg. Ser jeg en gravid som drikker alkohol så tenker jeg at enten så er den personen uansvarlig og egoistisk eller så VET hun ikke hvilke konsekvenser det kan få. Jeg kan ikke fatte at noen kan forsvare det når vi vet det vi vet i dag. Og så lurer jeg på hvordan du så kan skrive at du har null respekt for "feite folk". Enten så misforstår jeg deg, eller så skjønner jeg ikke hvordan du kan skrive dette. Jeg har mye mer respekt for mennesker som spiser seg til dårlig helse, enn mennesker som drikker under svangerskapet når de vet at det er mulig for å skade fosterets utvikling. Du skriver om å respektere andres valg, slik jeg tolker deg, men for meg høres det ut som dette ikke gjelder "feilte folk" (som kanskje lider av en psykisk lidelse e.l. eller har stoffskiftesykdom). Jeg håper at innlegget ditt handler om en irritasjon over en nabo e.l. som har blandet seg litt for mye i dine private annliggender. For jeg syns det er VIKTIG at dette emnet får oppmerksomhet i media. På den måten blir det satt fokus på dette, og fler vil få kunnskaper om hvor farlig det er å drikke under svangerskapet- og forhåpentligvis vil enda flere ta hensyn til fosteret i magen og gi det opptimale vilkår for utvikling. Veldig bra svar! Det ER forskjell på det en måtte utsette sin egen kropp og sin egen helse for, og det man utsetter et foster for. Fosteret har tross alt ikke noe valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
baby-san Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, hva skal man si.. Jeg måtte lese innlegget ditt tre ganger, likevel skjønner jeg ikke helt hva du mener. Jeg håper hvertfall at du ikke mener det jeg får inntrykk av! Jeg for min del er enig i at det er så mange "do's and don'ts" i svangerskapet og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og ikke. Noen ganger får man til og med motstridende råd om. Men er det EN ting man nå VET, noe av det VIKTIGSTE man må vite når man er gravid, så er det at man må holde seg unna alkohol. Når man har ansvar for et annet menneskes helse, så har man faktisk ansvar for å ta gode valg. Å drikke under svangerskap er under INGEN forutsetninger et godt valg. Ser jeg en gravid som drikker alkohol så tenker jeg at enten så er den personen uansvarlig og egoistisk eller så VET hun ikke hvilke konsekvenser det kan få. Jeg kan ikke fatte at noen kan forsvare det når vi vet det vi vet i dag. Og så lurer jeg på hvordan du så kan skrive at du har null respekt for "feite folk". Enten så misforstår jeg deg, eller så skjønner jeg ikke hvordan du kan skrive dette. Jeg har mye mer respekt for mennesker som spiser seg til dårlig helse, enn mennesker som drikker under svangerskapet når de vet at det er mulig for å skade fosterets utvikling. Du skriver om å respektere andres valg, slik jeg tolker deg, men for meg høres det ut som dette ikke gjelder "feilte folk" (som kanskje lider av en psykisk lidelse e.l. eller har stoffskiftesykdom). Jeg håper at innlegget ditt handler om en irritasjon over en nabo e.l. som har blandet seg litt for mye i dine private annliggender. For jeg syns det er VIKTIG at dette emnet får oppmerksomhet i media. På den måten blir det satt fokus på dette, og fler vil få kunnskaper om hvor farlig det er å drikke under svangerskapet- og forhåpentligvis vil enda flere ta hensyn til fosteret i magen og gi det opptimale vilkår for utvikling. Skriver under her,jeg. Helt enig med dere begge morsan og akicha. Jeg er ikke enig med de som skrevet artikkel og mener at gravide i Norge ikke er godt nok informert. Vi er godt informert, mer enn godt nok. Om man stiller et spørsmål, selv her på DOL, får man mange riktige svar med de aktuelle medisinske fakta. Det er mange som får svaret på spørsmålet sitt ennå før fagpersonen her rekker å svare selv. Så jeg synes vi ikke kan legge skyld på dårlig informasjon rund gravide. Det handler om bevisst valg, når man kjenner til alle fordeler og ulemper, vet om risiko faktorer , kjenner til statistikken og alt dette, og allikevel velger å gjøre ting og ta sjansen. Blir så provosert når folk skriver her et innlegg som " er det farlig / dumt ", osv, selv om de vet godt hva er svaret på det. Og det vet alle når det gjelder alkohol i svangerskapet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Det er stadig spørsmål her inne om det er trygt å drikke i løpet av svangerskapet og den perioden men prøver å bli gravid, det var derfor jeg la ut linken her, ikke for å komme med en moraliserende pekefinger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Eh...null respekt for feite folk? Hva mener du? *målløs* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ja, hva skal man si.. Jeg måtte lese innlegget ditt tre ganger, likevel skjønner jeg ikke helt hva du mener. Jeg håper hvertfall at du ikke mener det jeg får inntrykk av! Jeg for min del er enig i at det er så mange "do's and don'ts" i svangerskapet og det er vanskelig å vite hva man skal gjøre og ikke. Noen ganger får man til og med motstridende råd om. Men er det EN ting man nå VET, noe av det VIKTIGSTE man må vite når man er gravid, så er det at man må holde seg unna alkohol. Når man har ansvar for et annet menneskes helse, så har man faktisk ansvar for å ta gode valg. Å drikke under svangerskap er under INGEN forutsetninger et godt valg. Ser jeg en gravid som drikker alkohol så tenker jeg at enten så er den personen uansvarlig og egoistisk eller så VET hun ikke hvilke konsekvenser det kan få. Jeg kan ikke fatte at noen kan forsvare det når vi vet det vi vet i dag. Og så lurer jeg på hvordan du så kan skrive at du har null respekt for "feite folk". Enten så misforstår jeg deg, eller så skjønner jeg ikke hvordan du kan skrive dette. Jeg har mye mer respekt for mennesker som spiser seg til dårlig helse, enn mennesker som drikker under svangerskapet når de vet at det er mulig for å skade fosterets utvikling. Du skriver om å respektere andres valg, slik jeg tolker deg, men for meg høres det ut som dette ikke gjelder "feilte folk" (som kanskje lider av en psykisk lidelse e.l. eller har stoffskiftesykdom). Jeg håper at innlegget ditt handler om en irritasjon over en nabo e.l. som har blandet seg litt for mye i dine private annliggender. For jeg syns det er VIKTIG at dette emnet får oppmerksomhet i media. På den måten blir det satt fokus på dette, og fler vil få kunnskaper om hvor farlig det er å drikke under svangerskapet- og forhåpentligvis vil enda flere ta hensyn til fosteret i magen og gi det opptimale vilkår for utvikling. ''Men er det EN ting man nå VET, noe av det VIKTIGSTE man må vite når man er gravid, så er det at man må holde seg unna alkohol. Når man har ansvar for et annet menneskes helse, så har man faktisk ansvar for å ta gode valg. Å drikke under svangerskap er under INGEN forutsetninger et godt valg. Ser jeg en gravid som drikker alkohol så tenker jeg at enten så er den personen uansvarlig og egoistisk eller så VET hun ikke hvilke konsekvenser det kan få. Jeg kan ikke fatte at noen kan forsvare det når vi vet det vi vet i dag.'' Enig! Jeg bor i Danmark, og her er den allmenne oppfattesle at det er greit å drikke litt i svangerskapet. Folk skjønner ivisst ikke helt at jeg har kuttet det totalt ut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. ''Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn?'' Så enkel er ikke verden. Mange har f.eks. store problemer med å stumpe røyken. ''Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går.'' Hvordan stemmer dette overens med å ha "null respekt for feite folk"? Å offentliggjøre forskningsresultater o.l. har lite med en nazistat å gjøre. Hadde alle gravide fått tvangsoperert inn en antabuskapsel, hadde vi vært mer i den gata. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2287960 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nazistaten Norge Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hvis du er så lei av at man i Norge ikke har rom for å "gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre", foreslår jeg at du begynner med den du ser i speilet hver dag og lar feite folk få lov til å være feite, og slutte å ha null respekt for dem. Som jeg sa, må feite folk gjerne være det, og jeg lar de være i fred. Jeg hverken ser rart på de eller snakker negativt til de, men jeg har liten eller ingen respekt for at folk gir så fullstendig faen at de eser ut i alle kanter. Ja, jeg vey at det finnes unntak, men kjære deg så vet du like godt som meg at det gjelder de aller færreste. Generellt, så synes jeg at en burde la folk være i fred med seg og sitt, og det gjelder også om de som tar seg ett glass vin under svangerskapet, velvitende om at det kan skade fosteret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2288092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke veit jeg.. Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Da er du sikkert en av de som synes det ene glasset er greit. Vil alt beste til barnet ditt, men allikevel frivillig og velvitende tar du sjansen. Får vondt i hele kroppen nå, jeg... Er antagelig gravid, men litt for tidlig å teste ennå. Uansett, drakk champagne og rødvin i den uka jeg ble befruktet. Vet ikke akkurat hvilken dag det skjedde, men var litt drikking hele den uka pga. ferie. Har ikke drukket etter dette. Au. ?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2288470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er enig at en ikke skal drikke under svangerskapet, men likevel. Det er helt umulig å gjøre alt rett under ett svangerskap. Alle prøver vel å gjøre det best mulig for seg og sitt ufødte barn? Ingen er perfekte, og jeg blir forbanna når folk skal kritisere naboer og bekjennte for alt og ingen ting. Det som er best for meg og min fam. er ikke nødvendigvis det beste for andre. Jeg har null respekt for "feite folk ", men jeg ser ikke ned på folk om de har tatt noen glass med rødvin i svangerskapet. Likevel går jeg ikke rundt og sier til gud og hvermansen hva jeg mener er rett og ikke rett. Folk får gjøre hva de selv vil, og jeg mener at folk får bestemme selv hvor sine egne grenser går. Jeg er leit av "nazistaten norge", her er det ikke rom før å gjøre egne ting uten at halve norge skal mene en hel masse om hva en skal gjøre. Om du sitter på forskningsresultater som tilsier hva som er best for et ufødt barn og likevel velger å gjøre det motsatte - hvem er det da som viser nazi-tendenser? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2288497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Som jeg sa, må feite folk gjerne være det, og jeg lar de være i fred. Jeg hverken ser rart på de eller snakker negativt til de, men jeg har liten eller ingen respekt for at folk gir så fullstendig faen at de eser ut i alle kanter. Ja, jeg vey at det finnes unntak, men kjære deg så vet du like godt som meg at det gjelder de aller færreste. Generellt, så synes jeg at en burde la folk være i fred med seg og sitt, og det gjelder også om de som tar seg ett glass vin under svangerskapet, velvitende om at det kan skade fosteret. Du er sikkert slank, men norsk kan du ikke. *skrivefeilnazi* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2288501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Får vondt i hele kroppen nå, jeg... Er antagelig gravid, men litt for tidlig å teste ennå. Uansett, drakk champagne og rødvin i den uka jeg ble befruktet. Vet ikke akkurat hvilken dag det skjedde, men var litt drikking hele den uka pga. ferie. Har ikke drukket etter dette. Au. ?? Ikke tenk på det. Det hadde gått mange skadde mennesker rundt hvis ny-befruktede egg ikke hadde tålt litt alkohol. Svært mange har opplevd akkurat det samme som deg, man kan ikke skru av hele livet selv om man ikke bruker prevensjon. Er du gravid, tar du ikke noe heretter, men ikke vær bekymret for det som er gjort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2289554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Får vondt i hele kroppen nå, jeg... Er antagelig gravid, men litt for tidlig å teste ennå. Uansett, drakk champagne og rødvin i den uka jeg ble befruktet. Vet ikke akkurat hvilken dag det skjedde, men var litt drikking hele den uka pga. ferie. Har ikke drukket etter dette. Au. ?? Så tidlig er det ingen "kontakt" mellom mor og barn, så bekymre deg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284912-ett-glass-er-ikke-trygt/#findComment-2290066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.