Gjest Manuel Aires Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hei jeg er vart jo ganske ueheldig, siden 2001 er jeg blitt operert 10 ganger i Halsen pga.en cyste. men bare siden mai dette året var det første gang det ble tatt bilder av dette. etter 2 operasjoner i sommer skulle deta en siste og fjernet hele Cyste en gang for alle.de gjøre tredje inngrep og de fant ut at den befinner seg veg i veg med en viktig blåårene som går til hode.det eneste de sier at de kan ikke fjerne cyste fordi det er for falig og at de kan miste meg på operasjonsbordet. hva med at cyste kommer igjen gang på gang hvor mange ganger må jeg bli operert hvis den kommer på nytt. hva med at jeg lever i frykt hele tiden pga. en cyste som ikke kan fjernes ifølge sykehus. håper at jeg får en svar på dette eller en ny mulighet for å fjernet den cyste en gang for alle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/284914-%C3%B8re-nese-hals/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.