Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Det er det helt sikkert oppe i Gokk der du bor-) Jeg bor ikke i Gokk! Gokk er mye lengre nord nemlig! Har du ikke hørt Unit Five med "I come from Gokk with love"? De kommer adskillig lengre nord fra enn Trondheim! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Det heter enten fastnøkkel eller pipenøkkel. Fastnøkler har du to typer av, enten de som er faste, eller noe som heter skrellenøkler, men de er svært dyre, men utrolig fine å bruke. Fastnøkkelsett får du for bare noen hundrelapper hos f.eks Biltema. Pipenøkkelsett koster heller ikke all verden. Skrellenøkler? Skreller du pottitter, eller? *haha* Heter det ikke skrallenøkler, da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892348' post='3675499] Skrellenøkler? Skreller du pottitter, eller? *haha* Heter det ikke skrallenøkler, da? Skrallen er det håndtaket man setter koppen eller pipen på ja, ikke skrellen... *Himler med øynene* mrxx later som han kan mye om verktøy, men denne tråden avslører jo kraftig at han ikke har peiling! ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Neida, du kan fint kjøpe Biltema verktøy. Jeg bruker det mye og har hatt det i mange år og bruker det jevnlig. Jeg vet blant annet at et bilfirma her jeg bor som reparerer Merchedes bruker Biltema verktøy. De kaster det etter ca ett års bruk, men dette blir likevel billigere enn å kjøpe dyrt verktøy av andre merker. Men disse kjøper kun det verktøyet som er merket med 10 års garanti da. Bacho er best 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg bor ikke i Gokk! Gokk er mye lengre nord nemlig! Har du ikke hørt Unit Five med "I come from Gokk with love"? De kommer adskillig lengre nord fra enn Trondheim! ;o) Gokk er fra ei mil syd for Trondheim og oppover......Gokkeland:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Skrallen er det håndtaket man setter koppen eller pipen på ja, ikke skrellen... *Himler med øynene* mrxx later som han kan mye om verktøy, men denne tråden avslører jo kraftig at han ikke har peiling! ;o) Vi ruler ;o) *hoho* 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892348' post='3675499] Skrellenøkler? Skreller du pottitter, eller? *haha* Heter det ikke skrallenøkler, da? Skrev jeg skrellenøkler? hehe...mener skralle....selvsagt. 0 Siter
frosken Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Gokk er fra ei mil syd for Trondheim og oppover......Gokkeland:-) Hmmm...har alltid hørt at Gokk begynner rett nord for Sinsen-krysset. Jeg får visst slå opp i NAF-boka, det må jo stå der! 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892461' post='3675502] Bacho er best Bacho er ikke dårlig, heller ikke Hazet, men det er dyrt, jeg kjøper ikke det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Gokk er fra ei mil syd for Trondheim og oppover......Gokkeland:-) Minner meg om den gangen jeg var på interrail og hadde stopp i Nerderland. - Where do you come from? - From Norrway. - Do you live in Oslo? - No, north of Oslo - Ah! You live in Lappland?! ) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hmmm...har alltid hørt at Gokk begynner rett nord for Sinsen-krysset. Jeg får visst slå opp i NAF-boka, det må jo stå der! Ja, jeg har hørt noen påstå det, men det er stort sett fisefine sosser fra Oslo:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892548' post='3675507] Vi ruler ;o) *hoho* Nemlig! Trenger ikke mannfolk til å fortelle oss noe om verktøy nei! Jeg har forøvrig mer verktøy enn kjæresten min - og jeg oppbevarer alt på soverommet! *hahahaha* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Bacho er ikke dårlig, heller ikke Hazet, men det er dyrt, jeg kjøper ikke det. Ok, Hazet er glimrende, men utenfor rekkevidde ;D 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Minner meg om den gangen jeg var på interrail og hadde stopp i Nerderland. - Where do you come from? - From Norrway. - Do you live in Oslo? - No, north of Oslo - Ah! You live in Lappland?! ) Hehe, akkurat, det finnes ingen mellomting. Jeg skjønner at kjæresten er på jobb når du sitter her og svimer en lørdagskveld. Ellers hadde du nok gjort noe annet:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892725' post='3675518] Ok, Hazet er glimrende, men utenfor rekkevidde ;D Sant,..... jeg tror ikke at jeg har kjøpt det noen gang. Til hobbybruk så blir det dyrt, selv om det holder livet ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Hehe, akkurat, det finnes ingen mellomting. Jeg skjønner at kjæresten er på jobb når du sitter her og svimer en lørdagskveld. Ellers hadde du nok gjort noe annet:-) *Sukk* Jeg hadde definitivt ikek sittet her om han var hjemme nei.... *Savne veldig* 0 Siter
frosken Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Ja, jeg har hørt noen påstå det, men det er stort sett fisefine sosser fra Oslo:-) Jeg lærte om dette første gang på en speidertur sammen med de som kom fra Asker og Blærum. Vi som kom fra bondelandet lærte mye nyttig i speider'n! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Nemlig! Trenger ikke mannfolk til å fortelle oss noe om verktøy nei! Jeg har forøvrig mer verktøy enn kjæresten min - og jeg oppbevarer alt på soverommet! *hahahaha* Jeg går alltid med en Leatherman på meg *blodharry* Men sånn er det - jeg er mye alene (hunken er som kjent mye borte), og med to gutter som stadig trenger mekkehjelp på syklene etc, så er det handy *haha* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Sant,..... jeg tror ikke at jeg har kjøpt det noen gang. Til hobbybruk så blir det dyrt, selv om det holder livet ut. Skriv det på ønskelista til jul! *vurderer* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Gokk er fra ei mil syd for Trondheim og oppover......Gokkeland:-) Neida, Jokkeland! *haha* Lenge siden det ble noe på meg... Han lar seg ikke friste av ei febervarm høn'! *latter* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.