Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892874' post='3675525] Jeg går alltid med en Leatherman på meg *blodharry* Men sånn er det - jeg er mye alene (hunken er som kjent mye borte), og med to gutter som stadig trenger mekkehjelp på syklene etc, så er det handy *haha* Jeg klarer å få på kjea sjøl om den spretter av sykkelen, men der er det jaggu stopp. Når det gjelder sykkel-mekking er jeg blånn! Men min elskede trår mer enn gjerne til og mekker sykkel både for meg og ungene - tror han liker å være litt mann og gjøre det for meg også. ) Likeså når det gjelder bilen - jeg kan null om bil og der boltrer han seg virkelig med å gjøre alt han kan for å kunne gjøre noe for meg. Selv om jeg spøkefullt pleier å si at han ikke trenger imponere lengre nå, jeg sitter i saksa forlengst... ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893106' post='3675529] Neida, Jokkeland! *haha* Lenge siden det ble noe på meg... Han lar seg ikke friste av ei febervarm høn'! *latter* Har du blandet febernedsettende og en dram nå? ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 *Sukk* Jeg hadde definitivt ikek sittet her om han var hjemme nei.... *Savne veldig* Hehe, har skjønt det. Nå skal jeg snart legge meg, har vært tidlig oppe, og ute i hele dag og kjørt billøp, det tar på det, men det har vært en artig dag:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892944' post='3675527] Skriv det på ønskelista til jul! *vurderer* Jeg skal ønske meg koppnøkkelsett fra ungene til jul, pappan pleier å hjelpe dem å kjøpe gave så det ordner seg nok, håper jeg. ) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg lærte om dette første gang på en speidertur sammen med de som kom fra Asker og Blærum. Vi som kom fra bondelandet lærte mye nyttig i speider'n! Asker og Bærum ja, det var nok de rett folkene. De taklet nok ikke å være på speidertur og fikk se litt gress, så vant de er med asvalt:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jeg klarer å få på kjea sjøl om den spretter av sykkelen, men der er det jaggu stopp. Når det gjelder sykkel-mekking er jeg blånn! Men min elskede trår mer enn gjerne til og mekker sykkel både for meg og ungene - tror han liker å være litt mann og gjøre det for meg også. ) Likeså når det gjelder bilen - jeg kan null om bil og der boltrer han seg virkelig med å gjøre alt han kan for å kunne gjøre noe for meg. Selv om jeg spøkefullt pleier å si at han ikke trenger imponere lengre nå, jeg sitter i saksa forlengst... ;o) *hihi* Du skulle sett mannen i huset, da jeg mekka på den ene guttesykkelen og skulle til å vaske den ordentlig forleden.. Han brauta seg fram, og omtrent dytta meg unna - skulle gjøre det han..! Var nesten så han "våkna" litt..! *flirer* Mannemann og vise fram kunster og innsikt.. Holdt ikke med salmiakk- og zalovann, nei. Han kom med fettfjerningsspray etc, og noe rettelig fett å smøre med *gisp* 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189892944' post='3675527] Skriv det på ønskelista til jul! *vurderer* Er du handywoman og glad i verktøy? Bli med meg å skru bil kanskje? Kjører litt billøp av og til og da må det skrus mye etterpå, i alle fall ganske ofte, hehe 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Har du blandet febernedsettende og en dram nå? ;o) *latterhyl* Tja..! 0 Siter
frosken Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Asker og Bærum ja, det var nok de rett folkene. De taklet nok ikke å være på speidertur og fikk se litt gress, så vant de er med asvalt:-) Poenget var jo nettopp at de etter vår oppfatning kom fra Blærum (legg merke til en viss endring i kommunenavnet...) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893106' post='3675529] Neida, Jokkeland! *haha* Lenge siden det ble noe på meg... Han lar seg ikke friste av ei febervarm høn'! *latter* Jasså er du slik stilt du også. Jokkeland var ikke dumt, hehe. Jeg skjønner ikke menn som ikke lar seg friste av ei varm høn. Lillemus er nok i samme bås som deg akkurat nå:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Poenget var jo nettopp at de etter vår oppfatning kom fra Blærum (legg merke til en viss endring i kommunenavnet...) Ja, jeg så endringen i kommunenavn. Men du skrev feil...det skal være Blærum:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Skrallen er det håndtaket man setter koppen eller pipen på ja, ikke skrellen... *Himler med øynene* mrxx later som han kan mye om verktøy, men denne tråden avslører jo kraftig at han ikke har peiling! ;o) Skal dere ha det moro på min bekostning nå??...hæ? 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Nemlig! Trenger ikke mannfolk til å fortelle oss noe om verktøy nei! Jeg har forøvrig mer verktøy enn kjæresten min - og jeg oppbevarer alt på soverommet! *hahahaha* Det er ikke slikt verktøy du har på soverommet vi diskuterer her da Lillemus:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Er du handywoman og glad i verktøy? Bli med meg å skru bil kanskje? Kjører litt billøp av og til og da må det skrus mye etterpå, i alle fall ganske ofte, hehe No! Har ikke noe kjærlighetsforhold til verktøy, nei - men har etter påstand fra andre fått utdelt et meget praktisk gen. Min svigerfar er veldig imponert, tja noen ganger irritert, fordi han selv er en tanke upraktisk (ting tar tiiiid..) *hoho* Godter meg litt da, sjøh! ;o) Bilmekking er jeg ikke noen kløpper på, nei. Skifter dekk, peiler olje og fyller spylervæske og luft. Har en bil med masse elektronikk, som opplyser eksakt diagnose ved behov. ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893388' post='3675537] *hihi* Du skulle sett mannen i huset, da jeg mekka på den ene guttesykkelen og skulle til å vaske den ordentlig forleden.. Han brauta seg fram, og omtrent dytta meg unna - skulle gjøre det han..! Var nesten så han "våkna" litt..! *flirer* Mannemann og vise fram kunster og innsikt.. Holdt ikke med salmiakk- og zalovann, nei. Han kom med fettfjerningsspray etc, og noe rettelig fett å smøre med *gisp* Nå må du ikke snakke så mye om smøring, det blir for mye for deg det nå tror jeg:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jasså er du slik stilt du også. Jokkeland var ikke dumt, hehe. Jeg skjønner ikke menn som ikke lar seg friste av ei varm høn. Lillemus er nok i samme bås som deg akkurat nå:-) Jeg har da 38 grader under armen..! Da kan du tenke deg hvor varmt det er _der nede_..! ;o) Lillemus koker over mer kronisk, tror jeg *haha* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Nå må du ikke snakke så mye om smøring, det blir for mye for deg det nå tror jeg:-) *hahaha* Har jeg smitta deg med feberfantasier, nå? *lol* 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893837' post='3675553] Jeg har da 38 grader under armen..! Da kan du tenke deg hvor varmt det er _der nede_..! ;o) Lillemus koker over mer kronisk, tror jeg *haha* Da er det kanskje 138 lenger ned.-) Men du får ordne opp selv, ikke vondt det heller:-) Lillemus er helt vill. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893887' post='3675554] *hahaha* Har jeg smitta deg med feberfantasier, nå? *lol* Trengte ikke rare smitten:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Da er det kanskje 138 lenger ned.-) Men du får ordne opp selv, ikke vondt det heller:-) Lillemus er helt vill. God natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.