mrxx Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1189893960' post='3675558] God natt! God natt ja, nå skal jeg også legge meg. 0 Siter
Gjest velllll..? Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Asker og Bærum ja, det var nok de rett folkene. De taklet nok ikke å være på speidertur og fikk se litt gress, så vant de er med asvalt:-) as_f_alt 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Det er ikke slikt verktøy du har på soverommet vi diskuterer her da Lillemus:-) Jeg har mye rart på soverommet jeg skjønner du. ;o) I tillegg til "soveromsverktøy" har jeg også ordentlig verktøy som drill, hammer, skrujern, tenger og alt mulig sånt. ) Men ikke koppnøkkelsett... 0 Siter
mrxx Skrevet 16. september 2007 Skrevet 16. september 2007 Jeg har mye rart på soverommet jeg skjønner du. ;o) I tillegg til "soveromsverktøy" har jeg også ordentlig verktøy som drill, hammer, skrujern, tenger og alt mulig sånt. ) Men ikke koppnøkkelsett... Jeg visste jo at du har mye rart på soverommet. men ikke ta feil neste gang du skal bruke litt verktøy da:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.