Gå til innhold

I stedet for skiftnøkkel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

26

• Lillemus

15

• Lotte :o)

14

• double

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1189893960' post='3675558]

:)

God natt!

God natt ja, nå skal jeg også legge meg.

Gjest velllll..?
Skrevet

Asker og Bærum ja, det var nok de rett folkene. De taklet nok ikke å være på speidertur og fikk se litt gress, så vant de er med asvalt:-)

as_f_alt

Skrevet

Det er ikke slikt verktøy du har på soverommet vi diskuterer her da Lillemus:-)

Jeg har mye rart på soverommet jeg skjønner du. ;o) I tillegg til "soveromsverktøy" har jeg også ordentlig verktøy som drill, hammer, skrujern, tenger og alt mulig sånt. :o) Men ikke koppnøkkelsett...

Skrevet

Jeg har mye rart på soverommet jeg skjønner du. ;o) I tillegg til "soveromsverktøy" har jeg også ordentlig verktøy som drill, hammer, skrujern, tenger og alt mulig sånt. :o) Men ikke koppnøkkelsett...

Jeg visste jo at du har mye rart på soverommet. men ikke ta feil neste gang du skal bruke litt verktøy da:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...