Gjest bonna22 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Heisann jeg er en mann på 22 år, jeg ble veldig syk i mars(i år). Men helsevesent fant ikke ut hva som var gale med meg. Ca en måned etterpå fant jeg en rød ring på baksiden av låret mitt(dette var et flåttbitt). Jeg fikk da 15 dager med doxy(200 mg 2ganger per dag), jeg ble mye bedre, men 14 dager etter behandlingsslutt var jeg like dårlig igjenn.. Legene sa at jeg var ferdig med borrelia bakterien så de viste ikke hva de skulle gjøre, så ingenting ble gjort. Jeg ble barre dårligere og dårligere, var til og med på sykehuset for undersøkelser men fikk aldri hjelp:( Jeg leste på internett om en A.J.LØVAAS i bergen, og bestemmte meg for og prøve. Han måler akkupunkturpunktene med DR.VOLL sin metode(bio elektrisk funksjons diagnose). Resultatet var nedslående, jeg hadde borrelia på hjernen, måleren gikk barre til 20 og den skulle gå til 50.Jeg hadde det på hjertet, bihulene, øyene os.. . Jeg begynnte med hans behandling, ca 2 uker etter start begynnte jeg å bli mye bedre, fikk mye mer enegi, hodepinen var borte, symptoner som muskelverk, muskelrykkninger, flimring i øyene osv begynnte og avta. Jeg har nå vert til behandling hoss han i over 3 mnd, sist jeg var der så var målingene på hjernen oppe i 45, så jeg er snart ferdig sier han:) Det jeg har opplevd hoss han har vært som et under, jeg er frisk. Men jeg har fortsatt dager der litt av symptonene slår til, men jeg forstår det sånn at jeg ikke vil føle meg helt bra før vi har fått vekk alt.. Det jeg lurer på er, kjenner du til denne metoden? er det bra for meg? vil jeg bli syk igjenn når jeg stopper behandlingen? Hvorfor er ikke dette i bruk hoss det ofentlige? mvh mann 22 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286190-altenativ-behandling-for-borrelia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dr Reinholdt Voll utviklet på 1950-tallet en metode der man målte over 100 forskjellige punkter på kroppen med et elektrisk apparat. En rekke av punktene er kjente akupunkturpunkter. Metoden er særlig populært i Tyskland og jeg har sett den demonstrert under kurser for den tyske legeforening for biologisk medisin. Metroden er mye brukt i Tyskland, men brukes av enkelte behandlere også i Norge. Etter undersøkelsen stiller terapeuten ofte en funksjonsdiagnose på de forskjellige deler av kroppen og foreskriver homøopatiske medikamenter. Det finnes å vidt jeg kjenner til ingen vitenskapelige undersøkelser som viser at man faktisk kan påvise for eksempel infeksjoner eller mikrober med denne metoden. På den annen side er det viktigste at du føler at det hjelper for skolemedisinen har ikke mye å tilby foruten antibiotika 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/286190-altenativ-behandling-for-borrelia/#findComment-2297333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.