Gå til innhold

Ekstrem forkjølelse

Anbefalte innlegg

Gjest forvilt og forkjølet

"Forkjølelse går over på 14 dager". Det høres så greit ut. Men ikke for meg. Jeg blir helt invalidisert av forkjølelse, da kroppen min produserer enorme mengder slim i neseslimhinnene, samtidig som jeg flere ganger daglig hoster opp munnfuller med slim. Jeg våkner vanligvis med vondt i hodet om morgenen når jeg er forkjølet, og må ta tabletter mot det. Jeg bruker trolig ca. 50 papirlommetørklær pr. dag, og det går ikke an å være sammen med andre mennesker når en har det slik. I tillegg blir jeg sår i halsen og hes - halsvondten opptrer gjerne flere uker før forkjølelsen omsider bryter ut. Så lenge jeg bruker Rhinexin tabletter og nesespray, holder snørret seg klart med luftbobler i, men hvis jeg ikke gjør det, blir det grønt og klumpete, med vondt i bihulene. Siden jeg har en jobb som innebærer mye kontakt med mennesker og krever stemme, er dette et stort problem. Jeg blir forkjølet 3-4 ganger i året og har regnet ut at jeg har hatt omtrent 160 forkjølelser så langt. I tillegg har jeg pollenallergi i sommerhalvåret, og jeg lurer på om det er noen sammenheng her? Finnes det virkelig ikke noe som hjelper mot forkjølelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/287735-ekstrem-forkj%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Karin Gjørtz

Hei til deg "ekstrem forkjølelse".

Det er selvfølgelig noe å gjøre for deg. Jeg har jobbet

med slike case i 17-18 år. Du må som mange andre ha hjelp

til å bygge opp igjen immunforsvaret ditt. Dette kan du gjøre ved å gå i

alternativ behandling. Jeg selv utøver soneterapi og akupunktur og

sverger til denne formen for behandling. Dette vil sette fart i opprensningen

i kroppen din og styrke energiene dine. Jeg har til og med kronisk syke som

som har en mye bedre hverdag etter en gjennomgang med behandling.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...