Gå til innhold

Tvilsomt at jenta er gravid? Har jeg blitt lurt?


Gutt_1986

Anbefalte innlegg

Jeg var på fylla og ble med en jente hjem. Jeg var ganske så beruset. Midt under akten sa hun at hun ikke gikk på p-pille og at jeg måtte komme "utenpå". Jeg sa jeg hadde kondom og trakk meg derfor ut og tok på. Jeg var litt full den kvelden og klarte ikke å fullføre (komme). Vi holdt heller ikke på lenge da jeg ikke følte at hun var skikkelgi tilstedeværende under akten, ikke fordi hun var full, men fordi hun virket lite gira.

Nå mer enn 3 mnd etterpå sier hun at hun er gravid og at det er jeg som er faren, og at hun skal beholde barnet. Hun er en jente som er litt lite mentalt moden etter min oppfatning. "Litt fjortiss" så jeg vet ikke om dette er en veldig dårlig spøk. Hun er vel 18-19 år. Dette var one-night stand og jeg angrer bittert.

Føler meg helt jævlig, hjertet mitt dunker i 100, og jeg blir nesten kvalm av å tenke på at jeg skal bli far på denne måten, og med denne jenta. Det jeg lurer på er om det er sannsynlig at det er jeg som er faren? Skal vel litt til for å bli gravid på denne måten? Kan det virkelig ha drypt noen dråper sæd ut første 1-2 minuttene vi hadde sex uten kondom?

Hva tror dere? Jeg har ikke svart denne jenta enda da hun sendte meg mail om dette. Har ikke snakka med jenta face-to-face på mange mnd. Føler at det hjelper litt å skrive her. Blir litt roligere.

Håper noen kan gi meg litt råd om hvor sannsynlig det er for at hun er gravid.

mvh.

fortvilet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sannsynligheten er til stede, selv om den er liten. Det kan alltid være sædceller i smørevæsken som kommer ut av penis før utløsningen og det skal bare en eneste sædcelle til, i teorien.

Dersom det viser seg at hun er gravid så be om en dna-test når barnet er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligheten er til stede, selv om den er liten. Det kan alltid være sædceller i smørevæsken som kommer ut av penis før utløsningen og det skal bare en eneste sædcelle til, i teorien.

Dersom det viser seg at hun er gravid så be om en dna-test når barnet er født.

Så det er mulig å sende en dame på tjukken uten å få utløsning?? Hvor stor sjangs er det for det? Kan ikke noen være så snil å si til meg at hun helt sikkert fleiper eller tar feil?

Dårligste fyllasexen jeg har hatt i mitt liv også gjør jeg damen gravid. Jeg tror jeg legger meg ned å griner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er mulig å sende en dame på tjukken uten å få utløsning?? Hvor stor sjangs er det for det? Kan ikke noen være så snil å si til meg at hun helt sikkert fleiper eller tar feil?

Dårligste fyllasexen jeg har hatt i mitt liv også gjør jeg damen gravid. Jeg tror jeg legger meg ned å griner.

Visst er det mulig å bli gravid uten at mannen har utløsning - det finnes massevis av unger som er bevis på det.

Hvor stor sjansen er vet jeg ikke, den er liten, men altså tilstede. Det vil vel snart vise seg om hun snakker sant eller bare bløffer deg, det lar seg jo ikke skjule i all evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er mulig å sende en dame på tjukken uten å få utløsning?? Hvor stor sjangs er det for det? Kan ikke noen være så snil å si til meg at hun helt sikkert fleiper eller tar feil?

Dårligste fyllasexen jeg har hatt i mitt liv også gjør jeg damen gravid. Jeg tror jeg legger meg ned å griner.

Jeg trodde det var elementær kunnskap at man kan bli gravid på den måten du beskriver, det skal jo bare en bitteliten sædcelle til.

Før du velger jente å ha sex med, p-pille eller ikke, så må du vurdere om dette er ei jente du vil dele et foreldreskap med. Sånn er det bare, sex er deilig men det er på den måten man lager barn. Jenter som blir gravid har alle muligheter for å bære fram et barn selv om de blir alene, og uansett om du vil bli far eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst er det mulig å bli gravid uten at mannen har utløsning - det finnes massevis av unger som er bevis på det.

Hvor stor sjansen er vet jeg ikke, den er liten, men altså tilstede. Det vil vel snart vise seg om hun snakker sant eller bare bløffer deg, det lar seg jo ikke skjule i all evighet.

OG jenter på den alderen blir jo gravide bare man "tar" på dem ;) Ultra-fruktbare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OG jenter på den alderen blir jo gravide bare man "tar" på dem ;) Ultra-fruktbare!

Ekstra bra er det at hun har vært på fylla i 3 mnd før hun fant det ut. Ungen kan bli et missofster.

Er jeg pliktig til å ta farskapstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra bra er det at hun har vært på fylla i 3 mnd før hun fant det ut. Ungen kan bli et missofster.

Er jeg pliktig til å ta farskapstest?

Det er jo absolutt i din egen interesse å ta DNA-test. Da blir du utelukket som far dersom barnet ikke er ditt. Slik du framstiller det, kan det jo tenkes at det er andre muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra bra er det at hun har vært på fylla i 3 mnd før hun fant det ut. Ungen kan bli et missofster.

Er jeg pliktig til å ta farskapstest?

Det har du dessverre helt rett i... :( SÅ synd. Har ikke jenta vett nok til å skjønne at noe er i gjære, når mensen ikke dukker opp?

Håper for din skyld du finner ut av dette, og at jenta holder seg unna fylla nå, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Sansynligeheten er mye større for at en annen er far til barnet enn at du er det.

Så sørg for at det blir tatt DNA-test når barnet er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Om hun allerede var gravid da dere hadde sex, så har hun lurt deg, men det går i så fall an å finne ut.

Det du først og fremst må gjøre nå, er å snakke med henne. Få greie på når hun har termin. Da vil du straks vite en del mer om sannsynlighet for at du er faren. Et svangerskap varer i 40 uker regnet fra når hun sist hadde mens. Dvs termindato vil være ca 38 uker fra da dere hadde fyllesex for at du skal være faren.

Fortell henne også at du forlanger en DNA test når barnet er født.

Hoppe av i svingen, eller sette på seg kondom etter at han har vært inne i jenta kan være for sent, så det kan hende at du har gjort henne gravid. Om så er, så blir du nødt til å ta konsekvensen av det. Skulle det vise seg at hun ikke er gravid, eller at du ikke er faren så ta i alle fall lærdom av dette. Ikke stol på andre enn deg selv når det gjelder prevensjon. Bruk kondom fra start om du vil ha sex uten uønskede resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sansynligheten er veldig liten for at du har gjort henne gravid, men det er mulig! Du får snakke med henne. Høre når hun har termin. Dersom hun er gravid får du ta litt ansvar å ta en DNA- test etter fødselen. Vet du om hun har vært hos lege? Hvis hun har vært på fylla de tre første mnd av graviditeten kunne det vært greit å snakke med en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo absolutt i din egen interesse å ta DNA-test. Da blir du utelukket som far dersom barnet ikke er ditt. Slik du framstiller det, kan det jo tenkes at det er andre muligheter.

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Hvis du er barnefaren må du regne med å betale barnebidrag... Stakkars unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

''Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred''

Vel, da må du ta ansvar for din sæd. Bruk _alltid_ kondom ved samleie.

Eller enda bedre: la vær å ligge med ei jente du overhodet ikke vil ha barn med. Det er for simpelt å bare fraskrive seg ansvar om uhellet skulle være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Økonomisk kan det komme til å spille en STOR rolle for deg. Derfor bør du få tatt den testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår du er fortvilet (det skulle du ha tenkt på litt før... (beklager, jeg kunne ikke dy meg)), men det er ikke annet å gjøre enn å gjøre det beste ut av situasjonen. Du er vel 21 år, og er voksen nok til å ta ansvar. Er moren ikke helt god, er det desto viktigere at du som far er det. Uansett er det ikke barnets skyld at det kommer til verden.

Jeg vil råde deg til å prøve å være en far for barnet og ta ansvar uansett hvor lite du ønsker å få det; det kommer du ikke til å angre på senere.

Er du usikker på om du er faren, kan du selvsagt be om en DNA-test etter at barnet er født, men sats ikke på at du slipper farskapet.

''Kan det virkelig ha drypt noen dråper sæd ut første 1-2 minuttene vi hadde sex uten kondom?''

Ja! Svært mange barn har blitt til på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra bra er det at hun har vært på fylla i 3 mnd før hun fant det ut. Ungen kan bli et missofster.

Er jeg pliktig til å ta farskapstest?

''Ekstra bra er det at hun har vært på fylla i 3 mnd før hun fant det ut. Ungen kan bli et missofster.''

I såfall ville hun sannsynligvis spontanabortert. Det er jo ikke akkurat anbefalelsesverdig å drikke alkohol når man er gravid, men faktumet er at også de fleste alkoholikere får normale barn.

''Er jeg pliktig til å ta farskapstest?''

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

''Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.''

Du blir neppe potensiell kandidat for "den rette" med en slik bagasje. Menn som ikke tar ansvar for barna sine er ikke særlig tiltrekkende, uansett hvor lite de fordrar moren eller hvor uplanlagt det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

For en ego-tripp! Har du tenkt på det barnet i det hele tatt? Ta nå litt ansvar da, gutt, kan du ligge med dama, må du jommen tåle at hun blir gravid og. Neste gang får du virkelig huske kondom - og dessuten, det nytter ikke bare "glemme" ungen dersom en er din - du må betale for deg. Så det så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...