Gå til innhold

Tvilsomt at jenta er gravid? Har jeg blitt lurt?


Gutt_1986

Anbefalte innlegg

Gjest Coriolis

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Jeg tror kanskje barnet klarer seg fint uten deg,jeg:)

Får håpe mora tar seg sammen da....

(Barnet trenger ikke bli skada av alkoholforbruk under graviditeten)

På den andre siden - selv om det går an å lage barn med et par dråper sæd, så skal det jo litt til. Og om ho har vært på fylla i tre måneder så er det vel ikke usannsynlig at ho har vært på flere enn deg...

Så farskapstest er kanskje på sin plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er barnefaren må du regne med å betale barnebidrag... Stakkars unge.

Jeg er ikke faren!! ;) Så får håpe den andre fyren bryr seg mer enn hva jeg ville gjort.

Er så happy nå at jeg ikke har ord for det. Føles som om jeg har fått et nytt liv. :))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke faren!! ;) Så får håpe den andre fyren bryr seg mer enn hva jeg ville gjort.

Er så happy nå at jeg ikke har ord for det. Føles som om jeg har fått et nytt liv. :))))))

Så bra! Det hørtes helt usannsynlig ut at det skulle være deg... (Og husk kondom neste gang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Det er den mest barnslige holdingen jeg noen gang har hørt , skam deg dypt over det utsagnet der , syntes synd på deg til jeg kom til dette innlegget . utrolig at mennesker som deg i det hele tatt skal bli velsignet med et barn . Håper du vil angre dine ord bitter å aldri kan bli far igjen . Håper enda mer at den dama har vett til å holde seg laaaaaaangt borte fra deg . Men ja alt du trenger er jo å ta en dna test . Å du er da voksen nok til å ha sex så da bør du og være voksen nok til å ta ansvar for hva du gjør din tåpe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke faren!! ;) Så får håpe den andre fyren bryr seg mer enn hva jeg ville gjort.

Er så happy nå at jeg ikke har ord for det. Føles som om jeg har fått et nytt liv. :))))))

så bra for det barnet , håper virkelig du aldri får oppleve den gleden det er å få holde ditt eget barn i armene . folk med din instilling bør komme med en varseltrekant i panna !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller ingen rolle om barnet er mitt eller ikke. Jeg kommer aldri til å være far til dette barnet, det får noen andre ta seg av. Jeg ser på meg i dette tilfelle som en "sædgiver" til et par til som ikke kan ha barn, selv om hun ikke har en mann enda.

Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.

Uansett hva du mener om barnets mor - _hvis_ en dna-prøve viser at du er barnets far - ja, da har du et barn.

Så enkelt, så vanskelig.

Kanskje vil du tenke annerledes på det hvis du får vite at du _er_ faren? Jeg håper det, for din del og for barnets del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke faren!! ;) Så får håpe den andre fyren bryr seg mer enn hva jeg ville gjort.

Er så happy nå at jeg ikke har ord for det. Føles som om jeg har fått et nytt liv. :))))))

Så fint!

Og du, ta lærdom av dette, da. Husk den skrekken du nå har hatt - _beskytt_deg_neste_gang!!!

hilsen tante org :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

''Jeg skal få barn når jeg har har blitt eldre, funnet den rette og har giftet meg. Jeg er alt for ung og har karriere som jeg skal fullføre. Takler ikke trynet på kjerringa så hun får ha barnet i fred.''

Du blir neppe potensiell kandidat for "den rette" med en slik bagasje. Menn som ikke tar ansvar for barna sine er ikke særlig tiltrekkende, uansett hvor lite de fordrar moren eller hvor uplanlagt det var.

''Menn som ikke tar ansvar for barna sine er ikke særlig tiltrekkende, uansett hvor lite de fordrar moren eller hvor uplanlagt det var.''

Det varierer vel ike mye fra kvinne til kvinne som alle andre preferanser? Det er ikke alle kvinner som er like greie - og noen ganger er kanskje det å holde seg unna det beste alternativet for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...