Gå til innhold

Forslag til sommerferie - 3 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har reist mye i Europa. Ingen steder utenom Europa. Ønsker nye opplevelser, godt klima med bademuligheter. Skal være borte ca 3 uker. Hvor i verden bør jeg rette nesen?

Skrevet

Italia, Italia eller Italia !

Toscana området, Napoli (med turer til øyene Procida og Capri), eller Sicilia.

Skrevet

Italia, Italia eller Italia !

Toscana området, Napoli (med turer til øyene Procida og Capri), eller Sicilia.

Hatt den mnd der tidligere.Flott område. Europa er godt dekt. Har besøkt de fleste land. Tenker meg en annen verdensdel

Skrevet

Hatt den mnd der tidligere.Flott område. Europa er godt dekt. Har besøkt de fleste land. Tenker meg en annen verdensdel

Da vet ikkje eg, har kun vært USA utenfor Europa.

San Diego likte eg godt, men hvilke bademuligheter det er der vet eg ikkje.

• 2 uker senere...
Skrevet

Da vet ikkje eg, har kun vært USA utenfor Europa.

San Diego likte eg godt, men hvilke bademuligheter det er der vet eg ikkje.

Jeg har stor sans for De arabiske emirater med Dubai, og kanskje nabolandet Oman.

Veldig eksotisk, mye spennende å se, bra shopping, bra standard, bra klima utenom sommeren - og ikke mist masse god mat og drikke.

Hold deg derimot unna Ramadan, da er ting litt knotete.

Her kan man både være luksusturist, og oppleve det ekte, lokale og mystiske.

• 2 måneder senere...
villbringebær
Skrevet

Egypt, Tunisia, Marokko, Gambia , Madeira eller Kapp Verde-øyene kanskje? :) Selv har jeg ikke vært i Egypt, Kapp Verde eller Tunisia, men tor det skal være både eksotisk, fine strender og mye historie og kultur for den opplevelsessugne ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ville selv valgt Norge i sommerferien, og heller tatt en langtur til et varmere strøk på vinteren, men skjønner det ikke er det du ønsker nå.

Mulighetene er jo _helt_ uendelige, alle verdensdeler har jo mye å by på. Hva med f.eks. Sør-Afrika? Eller kanskje Laos og Vietnam? Eller Brasil eller Argentina, for ikke å snakke om Malaysia...? Verden er din! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...