Gå til innhold

da var to blitt til tre :)


Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

hun kom til verden natt til torsdag.. så nå er første etappe over ;)

kommer tilbake med den lange versjonen når ting er kommet litt til ro.... hvis dere vil ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hidi, the scorpion

Gjett om jeg har tenkt på deg! GRATULERER SÅ MYE!

Da er hun født 25 oktober! Gjett om du er nødt til å komme tilbake med flere detaljer, jeg var sååå bekymret for deg!

Kos deg masse med ditt lille mirakel, Vekten87, nå måtte jeg felle en tåre altså......

Stooor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

Gjett om jeg har tenkt på deg! GRATULERER SÅ MYE!

Da er hun født 25 oktober! Gjett om du er nødt til å komme tilbake med flere detaljer, jeg var sååå bekymret for deg!

Kos deg masse med ditt lille mirakel, Vekten87, nå måtte jeg felle en tåre altså......

Stooor klem

tenkte faktisk på deg når de sa når hun ble født, for drt var akkurat kl 0015 :) så jeg kneip igjen et kvarter for din skyld:p er ikke det en god dol- venn:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

tenkte faktisk på deg når de sa når hun ble født, for drt var akkurat kl 0015 :) så jeg kneip igjen et kvarter for din skyld:p er ikke det en god dol- venn:o)

Så vidunderlig! Jeg er så stolt av deg, Vekten87, og nå gråter jeg faktisk her jeg sitter.....

Kan tenke meg hun er det nydeligste lille vesen på jord, ikke sant?

Du forsvant så plutselig, og jeg kunne bare ikke stoppe å tenke på deg, sammen med mange andre dolere.

Føler meg minst som "tante"....;)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Det har vært artig å følge deg den siste tiden, så jeg ser fram til å høre hvordan det går med dere fremover også. Kos deg mye med den lille jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...