Gå til innhold

da var to blitt til tre :)


Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva!! Gratulerer masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har sittet endel her i dag, men jeg tenkte ikke på å sjekke graviditetforumet. Endelig er dere blitt tre, så koselig!

Ja gjett om, jeg vil høre alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg!!!!!

Gratulerer så masse med jenta! Her har jeg ventet og ventet på melding fra deg, og omtrent trålet alle forumene for livstegn fra deg - og så skrev du inn her for to dager siden uten at jeg hadde sett det :-)

Er spent på å høre hvordan alt gikk! Vi var mange som var spente den kvelden (og natta)!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse!! Misunner deg litt akkurat nå ;o) Har 2 uker til termin og er ganske lei nå..... Men så er det litt rart å tenke på at vi snart har babyen i armene - syns det er litt uvirkelig. Og så er det litt vemodig at dette er mine siste dager som gravid - her er det ikke to som skal bli til tre, men fire som skal bli til fem, og fem er nok for oss :o)

Kos dere :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse! Håper alt er bra med både store- og lillesnuppa;) Du har masse å glede deg til, og kanskje en god del slit også... Jeg krysser fingrene for at du har fått et barn som sover litt innimellom:)

... og såklart vil jeg også ha alle detaljene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...