annegunn Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 :-) Men så er jo prosessen i Sør-Frankrike en ganske annen en lag-selv-vin-i-boks...;-) HELDIGVIS, får'n si, når det er vin bl a derfra jeg kjøper på polet. :-) Ja, nettopp... En liten vingård på Korsika, hva tror du om det? Eller i Provence? Eller... Jeg er igrunnen ikke så kresen, bare det blir god vin :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Ja, nettopp... En liten vingård på Korsika, hva tror du om det? Eller i Provence? Eller... Jeg er igrunnen ikke så kresen, bare det blir god vin :-) Eller...? Eller nord-Italia? 0 Siter
annegunn Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Eller...? Eller nord-Italia? Du får bli noen år eldre, sånn at vi pensjonister samtidig :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Du får bli noen år eldre, sånn at vi pensjonister samtidig :-) Førtidspensjonering, vettu. 0 Siter
annegunn Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Førtidspensjonering, vettu. *begynner planleggingen* 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 *begynner planleggingen* *nøyer meg med å planlegge 'studietur' til flyflys og annegunns vingård* 0 Siter
annegunn Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 *nøyer meg med å planlegge 'studietur' til flyflys og annegunns vingård* Jeg tror faktisk jeg skal starte planlegging akkurat nå med å smake noe fra et aktuelt sted... 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Jeg tror faktisk jeg skal starte planlegging akkurat nå med å smake noe fra et aktuelt sted... Lurt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.