Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og får med meg dagens episode av Robinsonekspedisjonen.

Godhjælpemeg, han derre Peter må da være en meget, meget syk mann?

Skrevet

Jeg hadde virkelig vært redd ham hvis jeg var der. Han er skikkelig på trynet. Håper de står bak buskene og kikker på ham før han myrder Alice.

Skrevet

Jeg hadde virkelig vært redd ham hvis jeg var der. Han er skikkelig på trynet. Håper de står bak buskene og kikker på ham før han myrder Alice.

Han virker jo fullstendig , totalt nutcase!

Skrevet

Han virker jo fullstendig , totalt nutcase!

Hehe, det finnes visst flere enn vi tror :o)

Skrevet

Hehe, det finnes visst flere enn vi tror :o)

*knegg* Du har nok rett.

Skrevet

My hero!

Han har jo helt rett. Skal de som ligger pal dagen lang og ikke gjør en dritt, vinne?

Det er sikkert en del programmering ute å går, men gud bedre som han tygde larver! Suveren!

Skrevet

Hehe, han virker såpass ustabil at det er rart at han har sluppet forbi psykologtesten.

Gjest himmel ass....
Skrevet

Tenkte det samme...Han er jo vanvittig tåpelig, men ser vanvittig skummel ut. jeg er glad jeg ikke er på en øde øy med ham.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Hadde jeg vært der, hadde jeg spurt om di kunne sende meg hjem.

Teorien her i heimen, er at Gunnar "happy hamster" fikk godt betalt for å godta og ikke komme tilbake igjen. Han vant sikkert mest av alle, hva gjør ikke Tv3 for å lage god tv....

Syns forøvrig det var en skam at Isak ble stemt hjem, syns Peter skulle gått, mistet imuniteten pga. dårlig oppførsel.

Alternativt kunne di sent hjem en av jentene. Og om ikke burde jentene i alle fall sendt hjem Kenneth.

Skrevet

Jeg tenkte det samme. Veeeeldig ustabil. Rart at TV3 tør å ha ham der - men de føler vel de har kontroll, med kamerateam osv. til stede.

Skrevet

Dette bør jo være en grei case. Jentene dominerer jo i antall. Hvis de står sammen, ryker Peter ut på neste øyråd..

Skrevet

han er jo helt fastlåst. skjønner at han blir sint, men det får da være måter på barnslig oppførsel. synes absolutt ikke en slik sutrepave fortjener å vinne.

Skrevet

Hadde jeg vært der, hadde jeg spurt om di kunne sende meg hjem.

Teorien her i heimen, er at Gunnar "happy hamster" fikk godt betalt for å godta og ikke komme tilbake igjen. Han vant sikkert mest av alle, hva gjør ikke Tv3 for å lage god tv....

Syns forøvrig det var en skam at Isak ble stemt hjem, syns Peter skulle gått, mistet imuniteten pga. dårlig oppførsel.

Alternativt kunne di sent hjem en av jentene. Og om ikke burde jentene i alle fall sendt hjem Kenneth.

Men Isak var den flinkeste og dermed også den største trusselen...Han virka også som den mest sympatiske, nå har jeg ikke fulgt med hele tiden da....

Skrevet

My hero!

Han har jo helt rett. Skal de som ligger pal dagen lang og ikke gjør en dritt, vinne?

Det er sikkert en del programmering ute å går, men gud bedre som han tygde larver! Suveren!

hehe syns den strategien virker ganske smart jeg....om det er sånn.....tror det er helt feil...jeg har iallefall sett at Alice har vunnet flere konkurranser....Nei han er bare en drittsekk som ser ned på kvinner!!! Ikke rart de rotter seg sammen. Tenk deg en kvinne oppføre seg slik som han? Alice derimot var meget voksen i situasjonen. Dessuten om man er så naiv at man tror at Robinson handler om ære og heltemot så har man grundig tatt feil!!!!

Skrevet

Han er ike frisk! Det er jeg overbevist om. Leste i avisen at han uttalte at barna hans var stolte av han! At han ikke angret noe og syns han reagerte i rettferdig harme:-) Herregud!

Syns jentene er lure jeg! Best å alliere seg....

Skrevet

hehe syns den strategien virker ganske smart jeg....om det er sånn.....tror det er helt feil...jeg har iallefall sett at Alice har vunnet flere konkurranser....Nei han er bare en drittsekk som ser ned på kvinner!!! Ikke rart de rotter seg sammen. Tenk deg en kvinne oppføre seg slik som han? Alice derimot var meget voksen i situasjonen. Dessuten om man er så naiv at man tror at Robinson handler om ære og heltemot så har man grundig tatt feil!!!!

Hvilke konkuranser har Alice vunnet?

Når det er sagt så er hun den av kvinnene som fortjener mest å vinne. De andre sitter stort sett på rævva og gjør ingenting.

Skrevet

Hvilke konkuranser har Alice vunnet?

Når det er sagt så er hun den av kvinnene som fortjener mest å vinne. De andre sitter stort sett på rævva og gjør ingenting.

Husker ikke jeg:-) Jeg følger egentlig ikke med:-) Men hun vant iallefall en jeg så på. Noe med å komme først til en eller annen påle i vannet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...