Gjest Ressa Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg ventet mens og i går tok jeg en graviditetstest som ble positiv. I natt fikk jeg fryktelige smerter i livmoren. Jeg har ikke hatt noe blødninger. Har jeg spontanabortert, eller kan man få så vondt når man er gravid? 0 Siter
Gjest Går nok bra Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg er usikker om jeg hadde det så tidlig,men husker at jeg hadde magesmerter. Legen sa da at det var vanlig pga strekk i livmor? Ting tar plass, og det var det jeg merket sa han. 0 Siter
Gjest Ressa Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg er usikker om jeg hadde det så tidlig,men husker at jeg hadde magesmerter. Legen sa da at det var vanlig pga strekk i livmor? Ting tar plass, og det var det jeg merket sa han. Spennende dette her...Tør liksom ikke glede meg over testen enda...Får vel ta en tur til legen. 0 Siter
Gjest Går nok bra Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Spennende dette her...Tør liksom ikke glede meg over testen enda...Får vel ta en tur til legen. Ja det må du uansett gjøre. Håper du kan glede deg over en baby da om 8 mndr 0 Siter
Sofline Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Ja, så vondt kan man få når man er gravid uten at det er noe galt. Jeg hadde mye vondt i starten av graviditeten min. Spontanaborterer du, vil du blø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.