Gjest enig eller? Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Syns hun kler bedre brunt hår, jeg! Ser litt trashy ut med det gyldenblonde. 0 Siter
Gjest At last Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hm...har jeg faktisk fått et liv? Siden jeg synes dette spørsmålet var totalt uinteressant? 0 Siter
multippel Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hm...har jeg faktisk fått et liv? Siden jeg synes dette spørsmålet var totalt uinteressant? :-)...høres ikke helt ulogisk ut. 0 Siter
morsan Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hm...har jeg faktisk fått et liv? Siden jeg synes dette spørsmålet var totalt uinteressant? *he he* 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kunne ikke interessere meg mindre - jeg driter da vel i hva slags hårfarge folk har... 0 Siter
Gjest :-) :-) :-) ...101 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hm...har jeg faktisk fått et liv? Siden jeg synes dette spørsmålet var totalt uinteressant? Hvis du hadde hatt et liv så hadde du vel ikke klikket deg inn for å lese og endra mindre sannsynlig er det vel at du hadde giddet å svart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.