Persille1365381127 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Men om dine ansatte møter bakfulle og stinkende på jobb og tar imot barna, er det i aller høyeste grad et problem som gjelder jobben. Og dersom du som sjef har dratt dem med ut på pubrunde kvelden i forveien, har du signalisert at det er greit. Nå setter jeg det veldig på spissen, men i noen bransjer er det helt klart veldig viktig hva sjefene signaliserer i så måte. Jeg har hatt ledere som har drukket ganske heftig på jobbreiser, og det er klart at det gir et dårlig signal i forhold til de ansatte. Ja, men jeg mener at de må kunne moderere inntaket sitt selv - og justere det etter hva de skal delta på dagen etter. Det er ikke opp til meg å si til den ene at han kan få en pils til, men at den andre ikke kan få - om du skjønner? Og man må kunne ta med voksne mennesker ut på noe uten at de trenger å drikke så mye at de ikke klarer å komme gjennom morgendagen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290324-jobb-fyll-ledelsens-ansvar/page/2/#findComment-2331490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.