Gå til innhold

Jobb fyll - ledelsens ansvar?

Anbefalte innlegg

Persille1365381127

Men om dine ansatte møter bakfulle og stinkende på jobb og tar imot barna, er det i aller høyeste grad et problem som gjelder jobben. Og dersom du som sjef har dratt dem med ut på pubrunde kvelden i forveien, har du signalisert at det er greit. Nå setter jeg det veldig på spissen, men i noen bransjer er det helt klart veldig viktig hva sjefene signaliserer i så måte.

Jeg har hatt ledere som har drukket ganske heftig på jobbreiser, og det er klart at det gir et dårlig signal i forhold til de ansatte.

Ja, men jeg mener at de må kunne moderere inntaket sitt selv - og justere det etter hva de skal delta på dagen etter.

Det er ikke opp til meg å si til den ene at han kan få en pils til, men at den andre ikke kan få - om du skjønner?

Og man må kunne ta med voksne mennesker ut på noe uten at de trenger å drikke så mye at de ikke klarer å komme gjennom morgendagen?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...