mumitrollet Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hva skal jeg gi mannen min i julegave? Han er interessert i fotball, jakt og friluftsliv og er nybakt pappa. 0 Siter
Gjest Theadora Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Organiser en jakthelg for ham og en el flere jaktvenner. Gi som gavekort. Trenger ikke være dyrt, se om du finner en hytte på fjellet, snakk med kameratene og få tips mhp sesong etc. Som nybakt pappa setter han sikkert pris på et pusterom, også blir det din tur neste gang 0 Siter
Gjest Nunnnni Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Til mannen min i år har jeg bestemt meg for å gi et gullsanheng, som jeg selv har designet sammen med en gullsmed. Det er en plate i gult gull, med våre forbokstaver i hvitt gull skåret ut i gotiske bokstaver, og sveiset oppå. Jeg tror det blir kjempefint når det er ferdig. Jeg gleder meg enormt til å gi det bort. 0 Siter
Gjest Martin07 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Partout-kort til det lokale fotball-lagets kamper neste sesong? Abonnement på fotballblad, jakt-og-fiskeblad el? Jakthund? (Bare tuller!) 0 Siter
Gjest bare et forslag Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Organiser en jakthelg for ham og en el flere jaktvenner. Gi som gavekort. Trenger ikke være dyrt, se om du finner en hytte på fjellet, snakk med kameratene og få tips mhp sesong etc. Som nybakt pappa setter han sikkert pris på et pusterom, også blir det din tur neste gang Da kan mumitrollet muligens alliere seg med jaktkameratenes _fruer_, slik at hele jaktlaget får en slik gave :-) 0 Siter
Gjest Theadora Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Da kan mumitrollet muligens alliere seg med jaktkameratenes _fruer_, slik at hele jaktlaget får en slik gave :-) God idè!! Det er slike ting folk setter ekstra pris på i gave, ikke bare enda mer TING hvis de har det de trenger fra før... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.