Gå til innhold

julegavetips ønskes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gi mannen min i julegave? Han er interessert i fotball, jakt og friluftsliv og er nybakt pappa.

Fortsetter under...

Gjest Theadora
Skrevet

Organiser en jakthelg for ham og en el flere jaktvenner. Gi som gavekort. Trenger ikke være dyrt, se om du finner en hytte på fjellet, snakk med kameratene og få tips mhp sesong etc. Som nybakt pappa setter han sikkert pris på et pusterom, også blir det din tur neste gang ;)

Gjest Nunnnni
Skrevet

Til mannen min i år har jeg bestemt meg for å gi et gullsanheng, som jeg selv har designet sammen med en gullsmed.

Det er en plate i gult gull, med våre forbokstaver i hvitt gull skåret ut i gotiske bokstaver, og sveiset oppå.

Jeg tror det blir kjempefint når det er ferdig.

Jeg gleder meg enormt til å gi det bort.

Gjest Martin07
Skrevet

Partout-kort til det lokale fotball-lagets kamper neste sesong?

Abonnement på fotballblad, jakt-og-fiskeblad el?

Jakthund? (Bare tuller!)

Gjest bare et forslag
Skrevet

Organiser en jakthelg for ham og en el flere jaktvenner. Gi som gavekort. Trenger ikke være dyrt, se om du finner en hytte på fjellet, snakk med kameratene og få tips mhp sesong etc. Som nybakt pappa setter han sikkert pris på et pusterom, også blir det din tur neste gang ;)

Da kan mumitrollet muligens alliere seg med jaktkameratenes _fruer_, slik at hele jaktlaget får en slik gave :-)

Annonse

Gjest Theadora
Skrevet

Da kan mumitrollet muligens alliere seg med jaktkameratenes _fruer_, slik at hele jaktlaget får en slik gave :-)

God idè!!

:)

Det er slike ting folk setter ekstra pris på i gave, ikke bare enda mer TING hvis de har det de trenger fra før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...