Gjest Trenger det snarlig Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Den hempen man drar glidelås opp/ned med røyk og da blir det vanskelig å få den hverken opp eller ned siden det er en "røff" type glidelås på jakken. Noen tips til å få tak i en ny slik som tåler en støyt? 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kan du ikke bruke en nøkkelring på istedenfor til du får kjøpt ny på en systue/butikk? 0 Siter
Atene Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk hjelp hos Mister Minit. Husker ikke hva de gjorde, men det virket, og var billig. 0 Siter
Gjest Trenger det snarlig Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kan du ikke bruke en nøkkelring på istedenfor til du får kjøpt ny på en systue/butikk? Joda, men jeg lurer på hvor man får tak i en ny. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Joda, men jeg lurer på hvor man får tak i en ny. Der de selger stoffer, strikkepinner, glidelåser og slikt 0 Siter
Gjest Trenger det snarlig Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Der de selger stoffer, strikkepinner, glidelåser og slikt Nøkkelring var forøvrig ett godt tips, det fungerte veldig bra, og så ikke så veldig dumt ut eller 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.