Gå til innhold

priser i svømmehall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I Kristiansand koster det 28 for barn og 42 for voksne, tror jeg. Vet ikke hva skillet er mellom barn og voksen.

http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.aspx?id=6E7CB617-A87F-4962-AA22-6A62FAD33F01&menuid=25639-22308&menuobj=EB18A7AB-0DFC-4DC2-AE5A-3BC3DD51C5E1

Skal vi møtes i svømmehallen på fredag? :-)

I Kristiansand koster det 28 for barn og 42 for voksne, tror jeg. Vet ikke hva skillet er mellom barn og voksen.

http://www.kristiansand.kommune.no/ncms.aspx?id=6E7CB617-A87F-4962-AA22-6A62FAD33F01&menuid=25639-22308&menuobj=EB18A7AB-0DFC-4DC2-AE5A-3BC3DD51C5E1

Skal vi møtes i svømmehallen på fredag? :-)

Ååå, hadde jeg hatt bil så..... Men det burde jo kunne gå an en gang. Min mann har bilen hele helgen ser det ut til pga jobbopplegg.

En nabo ville ha med seg jenta mi i morgen, så derfor lurte jeg på pris. Min mann har sabla lyst til å begynne med svømming, så det er godt mulig vi drar endel for å bade :)

Ååå, hadde jeg hatt bil så..... Men det burde jo kunne gå an en gang. Min mann har bilen hele helgen ser det ut til pga jobbopplegg.

En nabo ville ha med seg jenta mi i morgen, så derfor lurte jeg på pris. Min mann har sabla lyst til å begynne med svømming, så det er godt mulig vi drar endel for å bade :)

Jeg har vært to-tre ganger med ungene nå i høst, og det er moro! Veldig greit på fredagen, fordi da har jeg fri og de slutter tidlig på skolen. Svømmehallen åpner klokka ett - så da kan vi være der 2-3 timer før helgerushet inntar lokalet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...