candyqueen_83 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg har lest På flukt og Aldri mer fri nå. Kjempegode bøker ) Anbefales. Men resten av bøkene hennes (krimbøker) er ikke skrevet kronologisk,. Lønner det seg å lese dem slik de erskrevet, eller i kronologisk rekkefølge? Hva har dere gjort? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg har lest dem kronologisk og er glad for det. De kan godt leses uavhengig, men jeg liker å få hehet i historien om livet til Annika Bengtzon. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Jeg har lest dem kronologisk og er glad for det. De kan godt leses uavhengig, men jeg liker å få hehet i historien om livet til Annika Bengtzon. Takk ) Da gjør jeg også det. 0 Siter
flowy Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Takk ) Da gjør jeg også det. Ja, gjør det. Jeg leste dem ikke kronologisk og det angrer jeg på. 0 Siter
adelie Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Psst.. Fikk lyst å lese disse. Hva handler de om? Jeg liker krim, men er ikke så glad i overgrepssaker hvis det er mot barn - er det mye slikt? Hvor mange bøker er det til sammen? Jeg vurderer å ønske meg alle i julegave, eller gå på Deichman, elsker å lese! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Psst.. Fikk lyst å lese disse. Hva handler de om? Jeg liker krim, men er ikke så glad i overgrepssaker hvis det er mot barn - er det mye slikt? Hvor mange bøker er det til sammen? Jeg vurderer å ønske meg alle i julegave, eller gå på Deichman, elsker å lese! http://no.wikipedia.org/wiki/Liza_Marklund Du kan gå inn på deichmans sider og lese om bøkene der. Regner med du er medlem og har egne sider ) 0 Siter
astridny Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Jeg har lest dem kronologisk og er glad for det. De kan godt leses uavhengig, men jeg liker å få hehet i historien om livet til Annika Bengtzon. Kan du si hva de bøkene heter da? På forhånd takk for svar 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Kan du si hva de bøkene heter da? På forhånd takk for svar http://www.lizamarklund.net/bocker.php 0 Siter
Babette Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har lest dem kronologisk og er glad for det. De kan godt leses uavhengig, men jeg liker å få hehet i historien om livet til Annika Bengtzon. Dessverre går det vel mot samlivsbrudd med Thomas nå, tror du ikke? (Jeg har ikke begynt på Livstid enda). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Dessverre går det vel mot samlivsbrudd med Thomas nå, tror du ikke? (Jeg har ikke begynt på Livstid enda). Det gjør nok det... (Jeg ønsker meg den til jul. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.