Gjest Sint og trist Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Kjøpte en jakke der for litt siden og fikk feil størrelse og selgeren nekter å gjøre noe med det. Er så trist over det fordi jeg brukte sparepengene Prøvde å ringe QXL men der var det lite hjelp å få, de sa bare at det var noe mellom meg og selger så da var vel de pengene kastet bort da, eller ? Hva kan jeg gjøre 0 Siter
Gjest QXL- du må være villig til å gamble Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror ikke det er stort du kan gjøre. Prøve å glem hele greie, og ikke slite deg ut på å bli irritert, sint og trist. Neste gang får du kjøpe til full pris i butikken, med bytterett. 0 Siter
Gjest been there Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Rart at ikke qxl var med behjelpelige, det var de en gang jeg ble lurt. Den gangen var det en form for forsikring tror jeg som gjorde at du fikk igjen litt penger fra qxl hvis du ble lurt el. Er ikke den der ennå? Det er nok ikke mye du kan gjøre. Er det i nærheten så møt opp hos selger hvis du finner ut hvor vedkommende bor. Skriv for all del om dette på selgers karakterliste. Det er viktig å gi karakterer etterpå og skrive akkurat hvorfor man gir den karakteren man gir. Hvis du ikke får selger til å bytte jakka, så burde du kanskje sette inn en annonse på finn.no Der koster det ikke så mye og det er fint å annonsere der. Kanskje får du solgt jakken for samme pris som du gav, eller mer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.