Gjest Vekten87 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 'Klart det går bra med nå, men hva med dagen du sitter der alene med ungen? De fleste ungdomsforhold går jo i vasken, og det var nettopp dette jeg prøvde å fortelle deg. '' tror du kan begynne med å være litt forsiktig med hva du uttaler deg om! har du så mye imot meg, så lar du være å lese innleggene mine! og det er ikke tvil om hvem som er umoden her! går utifra at jeg slipper å høre mer fra deg nå? takk.... 0 Siter
Gjest Vekten87 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 dette innlegget skulle ikke havne her.. var et uhell... så bare overse det 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 dette innlegget skulle ikke havne her.. var et uhell... så bare overse det Jeg så det og har prøvd mitt...... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Uff - har denne personen fortsatt herjingene i dag også? Kan ikke fatte at vedkommende gidder! Hev deg over det, og drit i hva hun/han sier! 0 Siter
mrxx Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg har skjønt at der er noen som er litt leie mot deg, om det er en og samme person så overse vedkommende. Det er det beste du kan gjøre. Svarer du så er det, det samme som å ha på bensin på bålet, vedkommende vet da at du har lest det de har skrevet. Enkeltpersoner som babler av og til kan du ta igjen med, men er det en og samme personen som stadig kommer med kritikk så bør du overse vedkommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.