Gjest prust Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I forrige årtusen, før mobilens tidsalder, satt jeg på flyet en gang, ved siden av en mann fra Algerie. Kjempespennende å snakke fransk med ham - og da vi nærmet oss Paris, spurte han meg om adressen min. Jeg hadde ikke lyst til å gi den til ham, men syntes det var uhøflig å svare nei. Så han fikk den. Fikk to kort av ham etter en tid - hvor han bare skrev uvesentlige ting - bla bla bla. Jeg svarte ikke på disse kortene. Men - et år etter fikk jeg plutselig et langt brev fra ham, der han spør om vi skal gifte oss!!!!! Jeg kunne komme til Algerie og gifte meg med ham, og så kunne vi flytte til Norge etterpå!!!! Himmel - så forskrekket jeg ble! Satte meg ned og skrev et kort og konsist brev til ham at jeg ike var interessert, og at jeg dessuten var forlovet med en annen. Det siste var ikke helt sant... Hørte aldri noe mer fra ham :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290412-gir-dere-fra-dere-mobnr-til-alle-som-sp%C3%B8r/page/2/#findComment-2331932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 I forrige årtusen, før mobilens tidsalder, satt jeg på flyet en gang, ved siden av en mann fra Algerie. Kjempespennende å snakke fransk med ham - og da vi nærmet oss Paris, spurte han meg om adressen min. Jeg hadde ikke lyst til å gi den til ham, men syntes det var uhøflig å svare nei. Så han fikk den. Fikk to kort av ham etter en tid - hvor han bare skrev uvesentlige ting - bla bla bla. Jeg svarte ikke på disse kortene. Men - et år etter fikk jeg plutselig et langt brev fra ham, der han spør om vi skal gifte oss!!!!! Jeg kunne komme til Algerie og gifte meg med ham, og så kunne vi flytte til Norge etterpå!!!! Himmel - så forskrekket jeg ble! Satte meg ned og skrev et kort og konsist brev til ham at jeg ike var interessert, og at jeg dessuten var forlovet med en annen. Det siste var ikke helt sant... Hørte aldri noe mer fra ham :-) *Humrer* Det er ikke første gangen jeg hører om slike hendelser når det gjelder menn fra afrikanske land. Husker det var så populært å ha brevvenner i Afrika da jeg gikk på videregående og flere av jentene opplevde friertilbud temmelig kjapt ja... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290412-gir-dere-fra-dere-mobnr-til-alle-som-sp%C3%B8r/page/2/#findComment-2331939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 *Humrer* Det er ikke første gangen jeg hører om slike hendelser når det gjelder menn fra afrikanske land. Husker det var så populært å ha brevvenner i Afrika da jeg gikk på videregående og flere av jentene opplevde friertilbud temmelig kjapt ja... Husker at jeg nesten ble fornærmet over hva han innbillet seg! Og så tilbud om bryllup!!!! Huff! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/290412-gir-dere-fra-dere-mobnr-til-alle-som-sp%C3%B8r/page/2/#findComment-2331941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.