Bookworm Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hva synes dere egentlig om dette programmet? Jeg så første episoden, og synes det er vel mye kritikk av dette. Joda, han provoserer nok kristendommen - MEN hvis man virkelig tror på dette, så betyr jo dette også at han KUN ødelegger for seg selv, og ingen andre (selv om man nok kan la seg provosere)... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Har ikke sett programmene, regner med at David Fincher, Brad Pitt og Morgan Freeman beskriver de syv dødssyndene minst like bra. :-D 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Har ikke sett programmene, regner med at David Fincher, Brad Pitt og Morgan Freeman beskriver de syv dødssyndene minst like bra. :-D Å ja, den filmen er bra - tror jeg har sett den 10 ganger;-) 0 Siter
Gjest Vi lever ikke i 18oo-tallet lengre Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg synes det var et morsomt program. Samtlige jeg har snakket med har vært av samme oppfatning, men så kommer ikke vi heller fra bibelbeltet langs kystnorge. Skjønner ikke hvorfor noen skal hisse seg så veldig opp for innholdet i et program. Man kan enten skru av tv'n eller skifte kanal - akkurat som jeg gjør når Egil Svartdal kommer på med kristendomspreken sin hver søndag på samme kanal. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvor kan jeg se klippet der Kristoffer Schau lager avstøpning av tissen sin? Finner det ikke jeg.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Hvor kan jeg se klippet der Kristoffer Schau lager avstøpning av tissen sin? Finner det ikke jeg.. Jeg finnet det på TV2 Sumo, men det er jo en betalingstjeneste.. Hvis du er abonnent, kan du jo se den der, ellers vet jeg ikke... 0 Siter
Gjest Maybeelin Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Vet ikke om jeg synes programmet er så veldig interessant for meg selv men synes det lukter dobbeltmoral av kristenfolket når de syter og boikotter de som er annonsører i pausen av programmet. Det blir for teit og litt for mye monopolbestemmende, "vi skal ha makten over alt"- opplegg for meg. Står om det her og debatten er i gang: http://www.filmfeber.no/de-syv-doedsyndene-gir-klagestorm.554533-78369.html 0 Siter
mrxx Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Ikke så veldig interessant så det gjør noe, så det er bare bruddstykker jeg har fått med meg. Men ut i fra det lille jeg har fått med meg så skjønner jeg ikke hvorfor mange kristne henger seg opp i dette, det er jo bare Krisoffer dette går utover. Men det er utrolig hva kristenfolket henger seg opp i, stedenfor at de heller burde feie litt for egen dør. 0 Siter
Spirello Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Synes det var dritmorsomt jeg, holdt på å le meg i hjæl, den fyren er riv ruskende gær`n! kristenfolket MÅ ikke se på det hvis de ikke vil, folk kan da utfordre sin egen skjebne så mye de vil uten at de skal bry seg? "De syv dødssyndene forekommer først og fremst i den katolske kirke, da den protestantiske kirke fjernet dem etter reformasjonen på grunn av at de mente Gud kunne tilgi alle synder." Hva er det tilter for da??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.