Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innser at noe form for trening må til nå og tenkt å kjøpe en pilatesdvd, noen som kan anbefale en??

Skrevet

Finnes det så mange da? Vi har 4 i biblioteket ser jeg, selv har jeg en av disse hjemme, Power of Pilates. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den egentlig... Blir litt for amerikansk for meg tror jeg.

Skrevet

Finnes det så mange da? Vi har 4 i biblioteket ser jeg, selv har jeg en av disse hjemme, Power of Pilates. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om den egentlig... Blir litt for amerikansk for meg tror jeg.

Jeg investerte også i en slik DVD - har sett (og trent til den) én gang, men synes ikke noe om dette. Som du sier, det blir litt for amerikansk...

Skrevet

Er det amerikansk tale på den? Jeg må ha det på norsk, eller så må jeg konsentrere meg for mye om hva de sier.

Jeg fikk et par dvd'er gjennom bladet I Form - og den ene er veldig OK på mageøvelser. Noen av øvelsene der er vel pilates-øvelser, tror jeg.

Skrevet

Er det amerikansk tale på den? Jeg må ha det på norsk, eller så må jeg konsentrere meg for mye om hva de sier.

Jeg fikk et par dvd'er gjennom bladet I Form - og den ene er veldig OK på mageøvelser. Noen av øvelsene der er vel pilates-øvelser, tror jeg.

Det er lagt på norsk tale ja, men det er jo oversatt fra amerikansk da. Og sånn veldig søtsuppete bakgrunnsmusikk såvidt jeg husker. Sånn ser den ut:

http://static.cdon.com/000/179/179071.jpg

Skrevet

Vet ikke hvor mange som finnes. En fra pilates room har fått bra omtale i en test av kk iallefall. http://www.pilatesroom.no/shop/product_info.php?cPath=22&products_id=28 Der er det norske instruktører iallefall. Tror jeg prøver den...

Gjest PiaStern
Skrevet

Vet ikke hva som finnes men jeg kjøpte en 5 DVD boks på wal-mart.

Har ikke åpna den ennu :)

Skrevet

Det er lagt på norsk tale ja, men det er jo oversatt fra amerikansk da. Og sånn veldig søtsuppete bakgrunnsmusikk såvidt jeg husker. Sånn ser den ut:

http://static.cdon.com/000/179/179071.jpg

OK. Takk! Foreløpig har jeg nok med den mage-dvd'en jeg har fra før. Får se etterhvert om jeg trenger andre ting.

Skrevet

OK. Takk! Foreløpig har jeg nok med den mage-dvd'en jeg har fra før. Får se etterhvert om jeg trenger andre ting.

Den har jeg også... *Kremt* Den bør jeg virkelig ta frem oftere!

Skrevet

Kom med tilbakemelding på hvordan den var når du har prøvd den da! :o)

Det skal jeg.

Har endelig stoppa "støtte-medlemskapet" på treningsstudioet nå, kom meg aldri dit alikevel, og faste treningsdager får jeg ikke fulgt med turnusjobbende alenemor. Så nå bestillte jeg denne dvd og ei matte, så nå må jeg. Starter neste uke:-D

Skrevet

Jeg har Windsor Pilates og er veldig fornøyd med den selv om den også blir veldig amerikansk. Damene ser ut som perfekte dokker, så hver gang jeg ser DVD'en tenker jeg på filmen om de perfekte fruene som egentlig var roboter(?). Filmen het noe med "Housewives".... et-eller-annet... ;-)

Skrevet

Pilates Room er bra. Den er norsk! :)

Flott, det var vel den jeg bestillte. Håper den kommer en av de første dagene nå før treningsiveren gir seg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...