villee Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg glemte ta opp kyllingfileen fra frysern i dag og nå skla jeg lage middag - noen som vet om en smart måte å tine kyllingfileer på kjapt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 De tiner jo fort i microen, men blir gjerne litt tørre da... Evt. stek dem i frossen tilstand, også med fare for at de blir tørre. Jeg slenger dem på tining i microen en stund før jeg steker dem i panna jeg. 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 I kaldt vann? Eller i mikroen, men det tar vel 15-20 minutter. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Sett de i pose. Unngå luft. Plasser de i lunket vann. Pass på at vannet forblir svakt lunket. Følg med. Straks de er tint bruker du dem til matlaging. (IKKE glem de- for da blir de fort ødelagt) 0 Siter
villee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 De tiner jo fort i microen, men blir gjerne litt tørre da... Evt. stek dem i frossen tilstand, også med fare for at de blir tørre. Jeg slenger dem på tining i microen en stund før jeg steker dem i panna jeg. Takk for svar! Tok de i micron på laveste styrke og det fungerte fint 0 Siter
villee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 I kaldt vann? Eller i mikroen, men det tar vel 15-20 minutter. Takk for svar! Tok de i micron på laveste styrke og det fungerte fint KALDT vann?? 0 Siter
villee Skrevet 8. november 2007 Forfatter Skrevet 8. november 2007 Sett de i pose. Unngå luft. Plasser de i lunket vann. Pass på at vannet forblir svakt lunket. Følg med. Straks de er tint bruker du dem til matlaging. (IKKE glem de- for da blir de fort ødelagt) Takk for svar! Tok de i micron på laveste styrke og det fungerte fint 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Takk for svar! Tok de i micron på laveste styrke og det fungerte fint KALDT vann?? kaldt vann er fremdeles varmene enn frossent vann..du vil varme dem sakte opp, ikke ha dem i romtemperatur for lenge... pga der trives bakterier best. Jeg tiner frossen mat jeg vet jeg skal bruke i løpet av en dag eller 2 i kjøleskapet. Over natta og det er som "nytt". 0 Siter
Speak Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Micron. Men pass på så de ikke blir kokt der. Fungerer strålende:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.