Gjest sliten småbarnsmor Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Vi voksne trenger noe tid sammen for å finne tilbake til hverandre, og da vil vi prøve å få barnevakt en helg og dra et sted. Det må være billig men bra, og det hadde for eksempel vært fint å besøke en by i Norge der vi kunne bo på hotell og ellers bare være sammen. Ellers er jeg åpen for forslag. Vi ønsker ikke å stå på ski eller noe i den duren, men se et nytt sted og bo greit. 0 Siter
punky brewster Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Vet jo ikke hvor du bor, men bor du i nærheten av oslo vil jeg kanskje like gjerne dratt til utlandet, både reise, hotell og priser er ofte billigere der enn i norge, norge er et dyrt land. men om jeg skal anbefale en plass i norge, er jo Tromsø en litt eksotisk plass;) Passe stor by, litt eksotisk nå som det snart er mørketid. Fin natur, rikt kafe og uteliv:) 0 Siter
siriil Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Bergen har mange hyggelige hoteller med tilbud som det inngår teater/revy/show billetter i. prøv eks. hotell augustin sine hjemmesider. Stavanger er jo en skikkelig koselig by som er vell vært et besøk. Håper Dere finner et fint sted å reise til for å slappe av og kose Dere alene uten barn og venner, jeg vet av erfaring at dette er en stor investring i forholdet å gjøre. Lykke til 0 Siter
flowy Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Det er ikke i Norge, men jeg vil foreslå Vilnius. Norwegian har billige billetter og hotellene er veldig billige. Kan anbefale Novotel. Vilnius er også den billigste byen i Europa, står det i VG i dag. I tillegg er det en kjempefin by med gode shoppingmuligheter, koselige kafeer og restauranter med god mat. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183847 0 Siter
calendula Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Har du coop kort? Coop har hotelltilbud rundt omkring i landet. 2 voksne i 2 netter for kr1400. 0 Siter
Gjest sliten småbarnsmor Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Har du coop kort? Coop har hotelltilbud rundt omkring i landet. 2 voksne i 2 netter for kr1400. Ja, vi har coop-medlemskort. Da skal jeg kikke på nettet og se om jeg finner noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.