Gå til innhold

Billig helg for to voksne?

Anbefalte innlegg

Gjest sliten småbarnsmor
Skrevet

Vi voksne trenger noe tid sammen for å finne tilbake til hverandre, og da vil vi prøve å få barnevakt en helg og dra et sted. Det må være billig men bra, og det hadde for eksempel vært fint å besøke en by i Norge der vi kunne bo på hotell og ellers bare være sammen.

Ellers er jeg åpen for forslag. Vi ønsker ikke å stå på ski eller noe i den duren, men se et nytt sted og bo greit.

punky brewster
Skrevet

Vet jo ikke hvor du bor, men bor du i nærheten av oslo vil jeg kanskje like gjerne dratt til utlandet, både reise, hotell og priser er ofte billigere der enn i norge, norge er et dyrt land. men om jeg skal anbefale en plass i norge, er jo Tromsø en litt eksotisk plass;) Passe stor by, litt eksotisk nå som det snart er mørketid. Fin natur, rikt kafe og uteliv:)

Skrevet

Bergen har mange hyggelige hoteller med tilbud som det inngår teater/revy/show billetter i. prøv eks. hotell augustin sine hjemmesider. Stavanger er jo en skikkelig koselig by som er vell vært et besøk.

Håper Dere finner et fint sted å reise til for å slappe av og kose Dere alene uten barn og venner, jeg vet av erfaring at dette er en stor investring i forholdet å gjøre.

Lykke til

Skrevet

Det er ikke i Norge, men jeg vil foreslå Vilnius. Norwegian har billige billetter og hotellene er veldig billige. Kan anbefale Novotel. Vilnius er også den billigste byen i Europa, står det i VG i dag. I tillegg er det en kjempefin by med gode shoppingmuligheter, koselige kafeer og restauranter med god mat. :)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=183847

Skrevet

Har du coop kort? Coop har hotelltilbud rundt omkring i landet. 2 voksne i 2 netter for kr1400.

Gjest sliten småbarnsmor
Skrevet

Har du coop kort? Coop har hotelltilbud rundt omkring i landet. 2 voksne i 2 netter for kr1400.

Ja, vi har coop-medlemskort. Da skal jeg kikke på nettet og se om jeg finner noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...