Gjest dolerine Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvor får jeg tak i det, og hva heter det? 0 Siter
Gjest en liten smørbukk Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis du ønsker 100% peanøtter, hva da med smøret? 0 Siter
Gjest den tok jeg ikke Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 eKS polly, der er det 100%nøtter. Hvis det er 100& nøtter hvor mange prosent smør er det da? Nada? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hvis du ønsker 100% peanøtter, hva da med smøret? Det er ikke smør i peanuttsmør. ) Trodde faktisk ikke det var så mye annet enn mosede peanutter jeg, men... 0 Siter
Gjest en liten nøttebukk Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Det heter kanskje bare peanøtter? 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 eKS polly, der er det 100%nøtter. Hvis det er 100& nøtter hvor mange prosent smør er det da? Nada? Jeg har hørt om et peanøttsmør som inneholder nesten hundre % peanøtter altså. Kan det ha vært 98%? 0 Siter
Gjest dolerine Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Det heter kanskje bare peanøtter? Jeg har hørt om et peanøttsmør som skal være sunnere og inneholde nesten hundre prosent peanøtter. Nemlig. ;-) 0 Siter
flowy Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg fant en type peanøttsmør på Ultra som heter "Organic peanut butter". Det inneholder 100% peanøtter og litt salt bare. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Det er ikke smør i peanuttsmør. ) Trodde faktisk ikke det var så mye annet enn mosede peanutter jeg, men... Peanøttsmør med 99% smør og 1% peanøtt. Finner'n er vinner'n :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg har hørt om et peanøttsmør som skal være sunnere og inneholde nesten hundre prosent peanøtter. Nemlig. ;-) Sunnhetsgehalten kan nok diskuteres om det inneholder 100% peanutter også, men det er sunt fett da... Alikevel ikke noe man bør spise masse av hver dag. ) 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Peanøttsmør med 99% smør og 1% peanøtt. Finner'n er vinner'n :-) Milde, ja dette hadde du jammen god greie på...... 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg har sett ett program på tv, mener det var kun peanøtter, mann lurer på om det var litt olje i tillegg. Jeg husker bare jeg ble så overasket, trodde det var mer usunt. Jeg kan ikke spise det, men jeg kjøpte ett glass her om dagen til sønnen min, og leste da først når jeg kom hjem, og dette var IKKE den sunne typen. 'iler til kjøkkenskapet for å se på innholdsfortegnelsen' Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet. Jeg trodde når jeg så programmet på tv at all peanøttsmør var sundt, det var en kostholdsekspert, som skrøyt av produktet pga. sundt fett (tror jeg), og andre ting (jeg fulgte tydeligvis ikke så godt meg,..) Så jeg mener det finnes Paenøttsmør som er 100%, men vet dessverre ikke hvor. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Milde, ja dette hadde du jammen god greie på...... Du har jammen humor. Kanskje du burde vaske snytskaftet med havregryn og hvetekli? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Jeg har sett ett program på tv, mener det var kun peanøtter, mann lurer på om det var litt olje i tillegg. Jeg husker bare jeg ble så overasket, trodde det var mer usunt. Jeg kan ikke spise det, men jeg kjøpte ett glass her om dagen til sønnen min, og leste da først når jeg kom hjem, og dette var IKKE den sunne typen. 'iler til kjøkkenskapet for å se på innholdsfortegnelsen' Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet. Jeg trodde når jeg så programmet på tv at all peanøttsmør var sundt, det var en kostholdsekspert, som skrøyt av produktet pga. sundt fett (tror jeg), og andre ting (jeg fulgte tydeligvis ikke så godt meg,..) Så jeg mener det finnes Paenøttsmør som er 100%, men vet dessverre ikke hvor. ''Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.'' Men akk så godt...! Har det aldri hjemme, jeg elsker det nemlig! Kjæresten har det av og til og jeg spiser det til søndagsfrokosten når jeg er der. ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 De har på helsekost og litt større matforretninger 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 ''Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.'' Men akk så godt...! Har det aldri hjemme, jeg elsker det nemlig! Kjæresten har det av og til og jeg spiser det til søndagsfrokosten når jeg er der. ) Jeg har aldri hatt gleden (eller det motsatte for meg kanskje...) og smake, da jeg er alergisk for nøtter..... Kjøpe det til Poden fordi jeg trodde det var sundt etter å ha sett på tven, og han er laktoseintolerant, så jeg håpet dette var ett sundt og godt allternativ til han ) Men han luktet, og sa at han klarte seg lenge med kaviar.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.