Gå til innhold

Peanøttsmør med 100% peanøtter i.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en liten smørbukk
Skrevet

Hvis du ønsker 100% peanøtter, hva da med smøret?

Gjest den tok jeg ikke
Skrevet

eKS polly, der er det 100%nøtter. :) Hvis det er 100& nøtter hvor mange prosent smør er det da? Nada?

Skrevet

Hvis du ønsker 100% peanøtter, hva da med smøret?

Det er ikke smør i peanuttsmør. :o) Trodde faktisk ikke det var så mye annet enn mosede peanutter jeg, men...

Gjest en liten nøttebukk
Skrevet

Det heter kanskje bare peanøtter?

Annonse

Gjest dolerine
Skrevet

eKS polly, der er det 100%nøtter. :) Hvis det er 100& nøtter hvor mange prosent smør er det da? Nada?

Jeg har hørt om et peanøttsmør som inneholder nesten hundre % peanøtter altså. Kan det ha vært 98%?

Gjest dolerine
Skrevet

Det heter kanskje bare peanøtter?

Jeg har hørt om et peanøttsmør som skal være sunnere og inneholde nesten hundre prosent peanøtter. Nemlig. ;-)

Skrevet

Jeg fant en type peanøttsmør på Ultra som heter "Organic peanut butter". Det inneholder 100% peanøtter og litt salt bare.

Skrevet

Det er ikke smør i peanuttsmør. :o) Trodde faktisk ikke det var så mye annet enn mosede peanutter jeg, men...

Peanøttsmør med 99% smør og 1% peanøtt. Finner'n er vinner'n :-)

Skrevet

Jeg har hørt om et peanøttsmør som skal være sunnere og inneholde nesten hundre prosent peanøtter. Nemlig. ;-)

Sunnhetsgehalten kan nok diskuteres om det inneholder 100% peanutter også, men det er sunt fett da... Alikevel ikke noe man bør spise masse av hver dag. :o)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Peanøttsmør med 99% smør og 1% peanøtt. Finner'n er vinner'n :-)

Milde, ja dette hadde du jammen god greie på......

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg har sett ett program på tv, mener det var kun peanøtter, mann lurer på om det var litt olje i tillegg. Jeg husker bare jeg ble så overasket, trodde det var mer usunt. Jeg kan ikke spise det, men jeg kjøpte ett glass her om dagen til sønnen min, og leste da først når jeg kom hjem, og dette var IKKE den sunne typen.

'iler til kjøkkenskapet for å se på innholdsfortegnelsen'

Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.

Jeg trodde når jeg så programmet på tv at all peanøttsmør var sundt, det var en kostholdsekspert, som skrøyt av produktet pga. sundt fett (tror jeg), og andre ting (jeg fulgte tydeligvis ikke så godt meg,..)

Så jeg mener det finnes Paenøttsmør som er 100%, men vet dessverre ikke hvor.

Annonse

Skrevet

Milde, ja dette hadde du jammen god greie på......

Du har jammen humor. Kanskje du burde vaske snytskaftet med havregryn og hvetekli?

Skrevet

Jeg har sett ett program på tv, mener det var kun peanøtter, mann lurer på om det var litt olje i tillegg. Jeg husker bare jeg ble så overasket, trodde det var mer usunt. Jeg kan ikke spise det, men jeg kjøpte ett glass her om dagen til sønnen min, og leste da først når jeg kom hjem, og dette var IKKE den sunne typen.

'iler til kjøkkenskapet for å se på innholdsfortegnelsen'

Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.

Jeg trodde når jeg så programmet på tv at all peanøttsmør var sundt, det var en kostholdsekspert, som skrøyt av produktet pga. sundt fett (tror jeg), og andre ting (jeg fulgte tydeligvis ikke så godt meg,..)

Så jeg mener det finnes Paenøttsmør som er 100%, men vet dessverre ikke hvor.

''Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.''

Men akk så godt...! Har det aldri hjemme, jeg elsker det nemlig! Kjæresten har det av og til og jeg spiser det til søndagsfrokosten når jeg er der. :o)

candyqueen_83
Skrevet

De har på helsekost og litt større matforretninger

Gjest Blikkboks
Skrevet

''Mills sin grovtype: 74% peanøtter, solsikkeolje, drusukker, fullherdet vegetabilsk fett, salt. Hørtes ikke spesielt sunn ut ;-) Den står nå urørt i skapet.''

Men akk så godt...! Har det aldri hjemme, jeg elsker det nemlig! Kjæresten har det av og til og jeg spiser det til søndagsfrokosten når jeg er der. :o)

Jeg har aldri hatt gleden (eller det motsatte for meg kanskje...) og smake, da jeg er alergisk for nøtter.....

Kjøpe det til Poden fordi jeg trodde det var sundt etter å ha sett på tven, og han er laktoseintolerant, så jeg håpet dette var ett sundt og godt allternativ til han :o)

Men han luktet, og sa at han klarte seg lenge med kaviar....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...