Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi gjespet oss gjennom en halv time med "barne tv". Spøkelsene må da være noe av det teiteste de har klart å produsere? Ikke har det noe på barne tv å gjøre, og ikke har det noen verdi for andre heller.

Fyttifaen for noe dritt!

Skrevet

Syvåringen min elsker UHU!! Spør meg ikke hvorfor....

Skrevet

Syvåringen min elsker UHU!! Spør meg ikke hvorfor....

Har de koblet deg til? Jeg er kjempespent på om dette kommer til å funke!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er også spent!

Yngste min (5 år) synes uhu er skummelt.

Skrevet

Jeg er også spent!

Yngste min (5 år) synes uhu er skummelt.

Uhu er tv for spesiellt interesserte. nick jr ble helt tom i blikket og til slutt gikk han på dass. Det er egentlig helt utenkelig under barne tv.

Han er ellers veldig ops på alle spøkelsene her i huset. Han har slått ihjel alle de som lever i kjøkkenskuffene/-skapene.

Nå har vi bare et stort (som meg) og et lite (tre cm stort) spøkelse igjen. De er visstnok ikke så farlige.

Skrevet

''Har de koblet deg til?''

Hehe, fikk plutselig et syn av meg selv kobla fast til en PC ;-)

Lydtilkoblingen skjer på mandag klokka 12 og jeg må inn til finjusteringer to ganger pr dag fram t.o.m. torsdag neste uke. Jeg er spent, men gruer meg litt også. Har hørt at man blir helt utrolig sliten og for noen føles det som hjernen får sjokk av alle lydene :-/

Det som blir utfordringen min nå, er å lære å huske så mange lyder som mulig og lagre dem i hjernen min ;-) Jeg får allikevel på langt nær normal hørsel. Dette er et "innebygd" høreapparat med 24 elektroder. Om man kan overføre begrepet "elektroder" til et normalt øre, så kan man si at et normalt øre har over 150 000 "elektroder", så det sier seg selv at dette ikke er noe hokus pokus. Mye bedre enn vanlig høreapparat blir det forhåpentligvis :-)

Skrevet

uhu! er jo kjempebra. Moro på flere nivåer, slik at både store og små finner noe å humre over.

Skrevet

Uhu er tv for spesiellt interesserte. nick jr ble helt tom i blikket og til slutt gikk han på dass. Det er egentlig helt utenkelig under barne tv.

Han er ellers veldig ops på alle spøkelsene her i huset. Han har slått ihjel alle de som lever i kjøkkenskuffene/-skapene.

Nå har vi bare et stort (som meg) og et lite (tre cm stort) spøkelse igjen. De er visstnok ikke så farlige.

Hehe.

Så spennende det må være å bo hos dere da.

;-)

Jenta mi på 5 år liker også UHU,jeg syns det kan være litt artig av og ti.

hare1365380455
Skrevet

Åååå... Det lille på 3 cm høres så koselig ut! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...