Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Kanskje outdoors short time day care? Eh, kanskje litt tungt. Det er langt, men det er kanskje det som forklarer det best. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Det er langt, men det er kanskje det som forklarer det best. La meg gjette: Du skal få deg au pair, og vil forklare vedkommende at barnet ditt kan gå i park på dagen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 La meg gjette: Du skal få deg au pair, og vil forklare vedkommende at barnet ditt kan gå i park på dagen? Nei. ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Play ground=lekeplass Det har samme betydning, i allefall flere steder i England. Så vet du det. 0 Siter
Sofline Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Det har samme betydning, i allefall flere steder i England. Så vet du det. Mulig de sier det noen steder i England, men det er ikke et standard engelsk ord for barnepark. Vis meg gjerne den ordboka hvor det står... 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Mulig de sier det noen steder i England, men det er ikke et standard engelsk ord for barnepark. Vis meg gjerne den ordboka hvor det står... Nei, den er min. Du får ikke låne den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.