Gå til innhold

Venezia??!!!

Anbefalte innlegg

Gjest been there done that
Skrevet

Selvsagt kan du takke ja til dette og ta deg fri noen dager!

Jeg gjorde faktisk akkurat det samme for noen måneder siden - enda jeg er alenemamma! Barna var hos nære familiemedlemmer, og jeg dro fire dager (tre netter) til Venezia. Det var et pusterom jeg virkelig trengte, og som jeg kan leve lenge på!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

4

• mrxx

3

• pekkaline

2

• adelie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selvfølgelig kan du ta 3-4 dager på tur med moren din uten mann og barn. Skulle bare mangle. Synes ikke dette er noe spørsmål i det hele tatt engang.

Reis du, Venezia er kjempeflott! :-)

Skrevet

Selvsagt kan du takke ja til dette og ta deg fri noen dager!

Jeg gjorde faktisk akkurat det samme for noen måneder siden - enda jeg er alenemamma! Barna var hos nære familiemedlemmer, og jeg dro fire dager (tre netter) til Venezia. Det var et pusterom jeg virkelig trengte, og som jeg kan leve lenge på!

Å, så spennende! Nå har jeg nettopp snakket med henne, og sagt at jeg gjerne vil reise.

Hva så/opplevde du i Venezia da? Jeg er helt blank, det eneste jeg kjenner litt til er de kanalene.

Både mamma og jeg er glad i klassisk musikk, så det hadde jo vært flott å få med seg en konsert i en italiensk kirke...

Skrevet

Å, så spennende! Nå har jeg nettopp snakket med henne, og sagt at jeg gjerne vil reise.

Hva så/opplevde du i Venezia da? Jeg er helt blank, det eneste jeg kjenner litt til er de kanalene.

Både mamma og jeg er glad i klassisk musikk, så det hadde jo vært flott å få med seg en konsert i en italiensk kirke...

Vi var på Vivaldi-konsert i Venizia. Det var en fin opplevelse. Han er så vidt jeg vet derfra også. Det var masser av konserter å velge mellom da jeg var der.

Skrevet

Vi var på Vivaldi-konsert i Venizia. Det var en fin opplevelse. Han er så vidt jeg vet derfra også. Det var masser av konserter å velge mellom da jeg var der.

Venezia ja....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...