Gjest qdsfgdfg Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Når man bestiller en vare og får feil størrelse, er det da riktig jeg må betale frakten for retur? Syns det virker lit urimelig 0 Siter
morsan Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hvis du bestiller str x og får str y, så skal selger dekke returporto. Men hvis du har fått den str du bestilte men den likevel ikke passet, må du dekke det selv. I tilfeller der det er feilleveranser som skal returneres har jeg ringt selgerfirmaet, og da har de ofte sendt meg en ferdig frankert adresselapp som jeg kan benytte ved retur. 0 Siter
Gjest qdsfgdfg Skrevet 9. november 2007 Skrevet 9. november 2007 Hvis du bestiller str x og får str y, så skal selger dekke returporto. Men hvis du har fått den str du bestilte men den likevel ikke passet, må du dekke det selv. I tilfeller der det er feilleveranser som skal returneres har jeg ringt selgerfirmaet, og da har de ofte sendt meg en ferdig frankert adresselapp som jeg kan benytte ved retur. Jeg bestilte en jakke og fikk en str. for liten, altså ikke den str. jeg bestile men selger nekter for å dekke porto. For en dust! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.