Gå til innhold

Feil vare ved handel

Anbefalte innlegg

Gjest qdsfgdfg
Skrevet

Når man bestiller en vare og får feil størrelse, er det da riktig jeg må betale frakten for retur? Syns det virker lit urimelig

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du bestiller str x og får str y, så skal selger dekke returporto. Men hvis du har fått den str du bestilte men den likevel ikke passet, må du dekke det selv.

I tilfeller der det er feilleveranser som skal returneres har jeg ringt selgerfirmaet, og da har de ofte sendt meg en ferdig frankert adresselapp som jeg kan benytte ved retur.

Gjest qdsfgdfg
Skrevet

Hvis du bestiller str x og får str y, så skal selger dekke returporto. Men hvis du har fått den str du bestilte men den likevel ikke passet, må du dekke det selv.

I tilfeller der det er feilleveranser som skal returneres har jeg ringt selgerfirmaet, og da har de ofte sendt meg en ferdig frankert adresselapp som jeg kan benytte ved retur.

Jeg bestilte en jakke og fikk en str. for liten, altså ikke den str. jeg bestile men selger nekter for å dekke porto.

For en dust!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...